kristof01 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Een sigje gemaakt, in 6min. Judge, Rate, & give Tips! Final Fantasy sig.(klik) Bewerkt: 27 januari 2007 door kristof01 Reageren
deagle Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Zelf vind ik je signature niet zo heel goed gelukt ... het lijkt alsof de render er gewoon op is geplaatst zonder enige bewerking. De tekst is ook niet ingeblend en de rest ziet er vrij simpel uit. Wat je aan bovenstaand kan doen is de ' Inblending ' - tutorial van ' .Levi. ' lezen en uittesten , daarnaast kan je ook andere tutorials vanop dit forum gebruiken om je sig toch iets aantrekkelijker te maken. Ook vind ik het geheel iets té groen en vind ik wat afwisseling altijd mooi. Wat wel mooi is afgewerkt is : - de dubbele hoek in de rechterbovenhoek - de brush van dat papier. Overigens vind ik die papier - brush niet zo passen bij Final Fantasy. Ook vind ik dat je best wat meer tijd mag / kan besteden in het creeëren van een signature. Kortom : Het geheel is té simpel Volg meer tutorials en je word beter ! Probeer afwisseling te brengen 58% - Bewerkt: 28 januari 2007 door Nicsan Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Zelf vind ik je signature niet zo heel goed gelukt ... het lijkt alsof de render er gewoon op is geplaatst zonder enige bewerking. De tekst is ook niet ingeblend en de rest ziet er vrij simpel uit. Wat je aan bovenstaand kan doen is de ' Inblending ' - tutorial van ' .Levi. ' lezen en uittesten , daarnaast kan je ook andere tutorials vanop dit forum gebruiken om je sig toch iets aantrekkelijker te maken. Ook vind ik het geheel iets té groen en vind ik wat afwisseling altijd mooi. Wat wel mooi is afgewerkt is : - de dubbele hoek in de rechterbovenhoek - de brush van dat papier. Overigens vind ik die papier - brush niet zo passen bij Final Fantasy. Ook vind ik dat je best wat meer tijd mag / kan besteden in het creeëren van een signature. Kortom : Het geheel is té simpel Volg meer tutorials en je word beter ! Probeer afwisseling te brengen 58% - Meer tips&rates zijn altijd welkom! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 De signature zit er opzich goed uit, ik wil niet te kritisch zijn maar ik zelf vind dat er wat meer inmoet. Bijvoorbeeld een extra render zou altijd leuk zijn. Ook je naam zou je kunnen inblenden, het zou er al stukken mooier uitzien. Algemeen: Redelijk, zou beter zijn met bijvoorbeeld meer renders. (Niet vervelend bedoelt) Render(s): Mooi uitgeknipt, misschien zoals ik al zei meer zouden mooier zijn. Tekst: Misschien iets groter en inblenden. Font: Perfect Achtergrond: Mooi gedaan, KUTGW (Zelf kan ik het ook niet veel beter, wat ik nu ongeveer kan is mijn signature. Dus vat sommige dingen niet op alsof ik het brutaal bedoel..) Conclusie: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.