gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 "Wrong side of the tracks. ik kan die mossie niet halen maar at kom er na die missie
Lennert Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Rij gewoon langs de trein (niet op de rails, dat remt af) zodat Big Smoke die mannetjes kan neer schieten.
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Je hoeft niet voor iedere vraag een topic te openen hoor... hier en hier had je ook al topics geopend voor deze missie en daar staat een verwijzing in naar andere topics over deze missie en naar de Nederlandse walkthrough. Je zou ze kunnen bekijken... Na deze missie komt iig. Just Business. Bewerkt: 20 november 2004 door BrokenTable
Joker Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Kijk gewoon bij de faq/walktrough op de gtagames site...
kardito Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 just business.. lol.. maak alvast maar weer een topic aan
Tim Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ik ben nu ook bij die missie, maar ik weet niet wat de beste trategie is, is dat een stukje voor de trein reiden, of percies naast de ventjes, ik heb deze missie al Namelijk 100000miljoen keer opnieuw moeten doen! :angry:
sgt.ugly Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ver naast de mannetjes, er te dicht op en je raakt alleen maar de trein......
TubS Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ik heb ook kei lang over die missie gedaan
josie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ik heb ook kei lang over die missie gedaan 2x en ik was klaar tips: links naast de trein gaan rijden (pas op er komt wel een trein aan als je daar gaat rijden en als je aan de andere kant gaat rijden dan moet je voor de auto langs) Naast de mannetjes gaan rijde een een beetje afstand en dan haal je hem wel
De Gta Master Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Voordat iedereen de kans ziet om er een post over te maken terwijl het al in andere topics staat . Zet er een SLOTJE . op
Recommended Posts