kristof01 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Post hier je top 5 Brushes met hun download-link. Mijn top 5 -1.Fractal Brushes. -2.Naamloos -3.Scraps. -4.Starlight -5.Musicbrushes. Je ziet dat ik vaak brushes gebruik zoals de tekst & notenbalk, deze zijn zéér mooi te combineren met brush nr. 1. Bewerkt: 28 januari 2007 door kristof01 Reageren
Ferre Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Standaard brushes Splatter Natuur en andere figuren Standaard brushes zijn gewoon dope, ik gebruik die ook het meeste. Voor smudge, belichting en earsen. daarna Splatter brushes, er zijn veel verschillende maar ik heb een fijne set. En tot slot de natuur brushes, en wat andere leuke figuren, die heb ik voor mijn website gebruikt (zie profiel). Ik heb maar een top 3, want ik gebruik niet echt veel verschillende brushes. Wel gebruik ik Custom Shapes. Btw, jouw top 3 is een top 5. Reageren
kristof01 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Standaard brushes Splatter Natuur en andere figuren Standaard brushes zijn gewoon dope, ik gebruik die ook het meeste. Voor smudge, belichting en earsen. daarna Splatter brushes, er zijn veel verschillende maar ik heb een fijne set. En tot slot de natuur brushes, en wat andere leuke figuren, die heb ik voor mijn website gebruikt (zie profiel). Ik heb maar een top 3, want ik gebruik niet echt veel verschillende brushes. Wel gebruik ik Custom Shapes. Btw, jouw top 3 is een top 5. Die standaard brushes vind ik maar niets Reageren
Froop Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het is hoe je ze gebruikt. Je kan ze heel erg pro gebruiken door weer filters te gebruiken. Ik gebruik alleen de standard en splatters. Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het is hoe je ze gebruikt. Je kan ze heel erg pro gebruiken door weer filters te gebruiken. Ik gebruik alleen de standard en splatters. Ja, ik ben dan ook geen pro, daarvoor zal ik nog wat meer moeten oefenen Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Top 5 Ik heb het bij een aantal maar algemeen gehouden vanwege de vele brushes die ik heb en daarvan niet meer precies weet hoe die brush heet. 1. Soft grunge brushes (hieronder 1 van de softgrunge die ik heb. Ik heb er meer maar weet daar niet de exacte naam meer van.)MoP_grunge_2 by ~plain 2. Standaard brushes 3. Tech Brushes 200 Tech Brushes by ~WuRklash200 Tech Brushes Vol. 2 by ~WuRklash 4. Abstract 5. Smudge brushes Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 1. Soft brushes 2. Grunge brushes 3. Standaard brushes 4. Splatter brushes 5. Vector brushes Ik gebruik veel dezelfde brushes als .Levi. en in zijn post kan je ze downloade, Gr. drunken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.