Mesut Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 ik snap 2 dingen niet. 1. Wie is Berkley of Burkly of wat dan ook? 2. Waar wordt het missie New Model Army gespeeld. Als ik die missie speel en ik druk op start zie ik geen enkel icoontje behalve die van mij. Kan iemand mij dit effe vertellen zodat dit effe duidelijk wordt Tnx MesuT Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Al op Wikigta gekeken? Daar staat de nodige informatie denk ik Berkley is een of andere nerd ( een aardsvijand van Zero ) Bewerkt: 27 januari 2007 door yvea0 Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 New Model Army is een gevecht met RC Voertuigen, en wordt gespeeld op een tafel die zich ergens in het Hidden Interiors Universe zit. Reageren
Mesut Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) OKe..... hm.. 1 snap ik maar kan iemand 2 uitleggen ? EDIT Hm.. is goed man tnx B B Bewerkt: 27 januari 2007 door Mesut Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Waar is die tafel eigenlijk? Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dus dit betekent, dat je ergens in het Hidden Interior Universe een marker kan vinden waardoor je hier terechtkomt? Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Dat zal wel zeker? Ik heb geen idee waar die tafel zich bevindt. Ik ga 'ns even kijken op Wikigta. Edit: Gevonden! Hij bevindt zich in hemel F. Voor screens en coördinaten, klik hier. Bewerkt: 29 januari 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.