Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik heb FIFA 07 voor de PC gekocht want ik wou weten hoe het "voelt" om te voetballen op de PC want al mn FIFA's zijn voor de consoles en de enige voor de PC wasdie ene FIFA waar ook Zaal Modus bij was dacht ik. Ok dus ik had het geinstaleerd en start het spel ik maak een competitie en ik ga spelen en dan laggt het spel enorm als ik speel. Ik heb maar 20GB "gebruikt van men 75GB dus daar ligt het niet aan. Dit is mn systeem informatie: Processor: AMD Athlon (tm) 64 processor 3200+, MMX, 3DNow, 2.0GHz Memory: 1022MB RAM GeluidsKaart: ATI MOBILITY RADEON Xpress 200 series Willen jullie meer weten? Reageren
Goliat Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Met je PC specs zou hij gewoon moeten lopen, sowieso met de default instellingen wat betreft kwaliteit van het beeld en de resolutie. Daar ligt het dus niet aan, ik heb afgelopen zomervakantie ook een tijdje last gehad van lag. Na m'n PC te hebben weggebracht bleek dat mijn PC vol zat met (aangekoekt)stof wat er voor zorgde dat m'n fans niet goed hun werk konden doen. Dit stof heb ik toen laten we spuiten/blazen en nu loopt alles weer lekker, jij kan dit ook laten doen voor zo'n €20,- bij een PC boer. Verder zou ik nog wel info willen hebben over de videokaart, maar ik denk dat deze ook wel in orde zou moeten zijn gezien de andere hardware. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik was zo erg in stress dat ik perongeluik geluidskaart typte inplaats van videokaart. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik denk dat je veel kan hebben aan de tip van goliat Maar.... heb je vaak internet lag of erg sloom internet? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik heb een hele goede snelle internetverbinding. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Als je anti-allysing aan heb staan (Als dat in FIFA zit) Raad ik je aan het uit te zetten omdat dat echt je PC op zuigt Reageren
Velaro Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik denk niet dat je videokaart goed genoeg is. Zet je instellingen (beeldinstellingen) in het spel wat lager, en verzet de resolutie ook lager. Probeer nog eens, en waarschijnlijk is er een groot deel verholpen. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Kijk dat is het probleem ze vertelden in de winkel dat ik gewoon next-gen games er vloeiend op kon spelen met die videokaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.