king-dragon! Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Kan je een M249 kopen bij ammu nation? zo ja welke dan, zo niet waar haal je hem dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Volgensmij is hij niet te koop bij een Ammu Nation maar hij heeft wel een vindplaats. Op dit kaartje kun je deze zien. De M249 is ook de beloning als je alle 99 'Red Balloons' hebt kapotgeschoten. Hij komt dan samen met de andere beloningen bij elk Save House te liggen. Voor de vindplaatsen van de 'Red Balloons' moet je hier kijken. Bewerkt: 28 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 ok bedankt jammer dat ik die m249 niet kon kopen, het is een krachtig wapen tog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ja kun kunt er alles mee kapot maken en mensen zijn ik één keer dood en ik heb hem ook:D greettzzz, Roneri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duikertje Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 de vlammen werper heel handig >>> Door Summerase: Post niet, als je niets toe te voegen hebt. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) sorry ben vergeten om er een slot op te doen nouw Mod hier mag een slot op >>> Door SummerBase: Er hoeft geen slot op hoor, dit topic was al weg gezakt en als iemand nog een vraag (met betrekking tot de M429) heeft kan hij/zij die hier gerust posten. <<< EDIT: is goed Summerbase Bewerkt: 26 februari 2007 door king-dragon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 is er geen cheat van m249???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 is er geen cheat van m249???? Je kan niet met een cheat één wapen spawnen. Je kunt wel een heel wapen pakket spawnen met cheats, echter weet ik niet of je dan ook de M249 kan krijgen met de simpele reden dat ik geen cheats gebruik. Dus ik zou zeggen probeer het, want cheats tasten het spel niet aan. Enkel dat het misschien lelijk staat in je profiel. Ook heb ik even de cheats voor je opgezocht. Wapenset 1: Wapenset 2: Wapenset 3: Ook kun je zelf op zoek gaan naar dit wapen aan de hand van de 'Wapen' pagina. En om dit te vergemakkelijken heb ik 'hier' de locatie van de M249. Veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 is er geen cheat van m249???? Je kan niet met een cheat één wapen spawnen. Je kunt wel een heel wapen pakket spawnen met cheats, echter weet ik niet of je dan ook de M249 kan krijgen met de simpele reden dat ik geen cheats gebruik. Dus ik zou zeggen probeer het, want cheats tasten het spel niet aan. Enkel dat het misschien lelijk staat in je profiel. Ook heb ik even de cheats voor je opgezocht. Wapenset 1: Wapenset 2: Wapenset 3: Ook kun je zelf op zoek gaan naar dit wapen aan de hand van de 'Wapen' pagina. En om dit te vergemakkelijken heb ik 'hier' de locatie van de M249. Veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag. nee bij die codes zit er geen m249 bij maar is niet erg ik ga wel naar die vindplaats thanks summerbase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.