Jump to content

waneer?

60

Recommended Posts

Ik heb dat filmpje gezien. Het komt zelden voor dat het gaat sneeuwen in Liberty City. De zon schijnt daar of het regent daar vaak. Als je de reacties leest onder het filmpje, dan zie je daar staan dat het gaat sneeuwen als je level 9 van de Car Salesman bereikt. De leden van Youtube zijn er helaas niet over uit of het ook kan voor de PS2 versie.

Delen op andere websites

Ik heb dat filmpje gezien. Het komt zelden voor dat het gaat sneeuwen in Liberty City. De zon schijnt daar of het regent daar vaak. Als je de reacties leest onder het filmpje, dan zie je daar staan dat het gaat sneeuwen als je level 9 van de Car Salesman bereikt. De leden van Youtube zijn er helaas niet over uit of het ook kan voor de PS2 versie.

ik snap je niet helemaal

Delen op andere websites

ik snap je niet helemaal

In de Zij Missie 'Car Salesman' moet je auto's verkopen. Als je Level 6 hebt gehaald kun je stoppen maar als je doorgaat met spelen en level 9 bereikt krijg je opeens sneeuw.

Hier zit echter wel een addertje onder het gras want als je stopt na level 6 kun je nooit meer Car Salesman doen. Behalve door een nieuw game te starten.

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Hé, dat is raar zeg, dat heb ik nooit geweten. Ik zal eens een keer kijken, lijkt me wel vet. Als je in GTA San Andreas de missie van Salvatore Leone ''Sain Mark's Bistro start, n je bent in Liberty City, heb je daar ook sneeuw, dus het moet mogelijk zijn.

Delen op andere websites

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, na 3 keer het spel uitgespeeld te hebben.

Komt er dan ook een laagje op de grond te liggen, of verdwijnt de sneeuw in 1 keer weer zodra het bij de grond komt?

Delen op andere websites

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, na 3 keer het spel uitgespeeld te hebben.

Komt er dan ook een laagje op de grond te liggen, of verdwijnt de sneeuw in 1 keer weer zodra het bij de grond komt?

De sneeuw blijft niet liggen. Je zou het kunnen zien als een soort 'natte sneeuw'. Wél beïnvloed de sneeuw de rij-eigenschappen van auto's. Je zult meer onderstuur krijgen en meer weg slippen.

Delen op andere websites

zou je ook buiten de ''carsalesmen'' sneeuw kunnen krijgen met cheats ofzo?

Met CheatDevice is het inderdaad mogelijk om het te laten sneeuwen. Helaas heb jij hem op de PS2, hierop is met moeite CheatDevice te krijgen alleen weet ik niet of je hierbij ook een weerseffect kunt kiezen..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...