60 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 waneer sneewt het in gta lcs?? ik zag een filmpje op ''you tube'' ,en trouwens ik heb hem op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb dat filmpje gezien. Het komt zelden voor dat het gaat sneeuwen in Liberty City. De zon schijnt daar of het regent daar vaak. Als je de reacties leest onder het filmpje, dan zie je daar staan dat het gaat sneeuwen als je level 9 van de Car Salesman bereikt. De leden van Youtube zijn er helaas niet over uit of het ook kan voor de PS2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb dat filmpje gezien. Het komt zelden voor dat het gaat sneeuwen in Liberty City. De zon schijnt daar of het regent daar vaak. Als je de reacties leest onder het filmpje, dan zie je daar staan dat het gaat sneeuwen als je level 9 van de Car Salesman bereikt. De leden van Youtube zijn er helaas niet over uit of het ook kan voor de PS2 versie. ik snap je niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Ik heb dat filmpje gezien. Het komt zelden voor dat het gaat sneeuwen in Liberty City. De zon schijnt daar of het regent daar vaak. Als je de reacties leest onder het filmpje, dan zie je daar staan dat het gaat sneeuwen als je level 9 van de Car Salesman bereikt. De leden van Youtube zijn er helaas niet over uit of het ook kan voor de PS2 versie. ik snap je niet helemaal In de Zij Missie 'Car Salesman' moet je auto's verkopen. Als je Level 6 hebt gehaald kun je stoppen maar als je doorgaat met spelen en level 9 bereikt krijg je opeens sneeuw. Hier zit echter wel een addertje onder het gras want als je stopt na level 6 kun je nooit meer Car Salesman doen. Behalve door een nieuw game te starten. Bewerkt: 28 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Hé, dat is raar zeg, dat heb ik nooit geweten. Ik zal eens een keer kijken, lijkt me wel vet. Als je in GTA San Andreas de missie van Salvatore Leone ''Sain Mark's Bistro start, n je bent in Liberty City, heb je daar ook sneeuw, dus het moet mogelijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, na 3 keer het spel uitgespeeld te hebben. Komt er dan ook een laagje op de grond te liggen, of verdwijnt de sneeuw in 1 keer weer zodra het bij de grond komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, na 3 keer het spel uitgespeeld te hebben.Komt er dan ook een laagje op de grond te liggen, of verdwijnt de sneeuw in 1 keer weer zodra het bij de grond komt? De sneeuw blijft niet liggen. Je zou het kunnen zien als een soort 'natte sneeuw'. Wél beïnvloed de sneeuw de rij-eigenschappen van auto's. Je zult meer onderstuur krijgen en meer weg slippen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 zou je ook buiten de ''carsalesmen'' sneeuw kunnen krijgen met cheats ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 zou je ook buiten de ''carsalesmen'' sneeuw kunnen krijgen met cheats ofzo? Met CheatDevice is het inderdaad mogelijk om het te laten sneeuwen. Helaas heb jij hem op de PS2, hierop is met moeite CheatDevice te krijgen alleen weet ik niet of je hierbij ook een weerseffect kunt kiezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 jammer... ik weet genoeg over het onderwep sneew er kan nu wel een slotje op hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Je kan geloof ik wel mist, zonnig, dag, nacht enzo bepalen, maar geen sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.