Jump to content

supply lines

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje over supply lines ik doe met de missie altijd de eerste twe courries een keer op schieten dat ze dan naar buite kome en dank kill ik ze en de andere 3 kill ik oowk maar dan raakt me benzine op en ik kan geen andere missies doen :N en ik heb geprobeerd met zo min mogelijk x toets gebruiken maar tog raakt me benzine op en ik heb de gta sa op ps2 heeft iemand een tip?

>>> Door Bling: Lettertype veranderd naar normaal. Zo blijft het wat overzichtelijker. :) <<<

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een vraagje over supply lines ik doe met de missie altijd de eerste twe courries een keer op schieten dat ze dan naar buite kome en dank kill ik ze en de andere 3 kill ik oowk maar dan raakt me benzine op en ik kan geen andere missies doen :N en ik heb geprobeerd met zo min mogelijk x toets gebruiken maar tog raakt me benzine op en ik heb de gta sa op ps2 heeft iemand een tip?

Omdat veel mensen problemen hebben met deze missie, heb ik altijd heel wat tips achter de hand. Bekijk ze maar eens goed.

• Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.
  • Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijdt dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen.
  • Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen.
  • De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege.
  • Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner.
  • Deze missie is wel voor de 100% maar heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer.
  • Ik heb hier nog een filmpje voor je, misschien kan je daar wat mee. Kijk goed naar het voorbeeld, misschien steek je er wat van op.

@ _KoE_Mzungu: Typfoutje. :puh:

Bewerkt: door -Matthijs-

Heb je mss gecheat ? Want ik heb sa ook op de ps2 en het lukte me maar niet, ik ben nu een week geleden opnieuw begonnen zonder cheats ;) mss lukt de missie dan, sommige zeggen dat je dan meer brandstof hebt.

EDIT: Hij heeft veel meer brandstof dan mij, als ik die koerier kill die iets verder v. Zero is dan die 2 andere heb ik nog maar 80% van mijn brandstof en op dat filmpje heeft hij nog 90% ofzo

Bewerkt: door Jericho
Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer.
Weet je dat zeker -Matthijs- ? Op wiki staat bij de 100% Checklist wél de missies van Zero!

Edit: Welkom op het forum hassan070 :klap:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ja ik word er egt gek van ik kan niet verder want ik kan gewoon geen andere missies doen ik heb wel de missies van die in china town helemaal af nu s aleen van zero over????????????? :bonk:

Geplaatst:
ja ik word er egt gek van ik kan niet verder want ik kan gewoon geen andere missies doen ik heb wel de missies van die in china town helemaal af nu s aleen van zero over????????????? :bonk:

Weet je dat zeker? Staat er geen "?", "T"? Heb je de vliegschool al behaald, want je moet overal minimaal brons voor hebben wil je door mogen naar Las Venturas. Kortom, zie je niets meer op je radar staan behalve die "Z"? Of zie je nog wel een tekentje? Als je een tekentje ziet, moet je daar gewoon naar toe gaan en dan komt het vanzelf goed :).

Geplaatst:

maar ik moet tog eerst zero's missies halen pas dan kan ik tog de vlieg school halen? of is dat niet zo? maar er staan egt geen andere tekentjes ik word egt gek want ik kan egt de missie niet halennn!!!!!!!1

Geplaatst:
maar ik moet tog eerst zero's missies halen pas dan kan ik tog de vlieg school halen? of is dat niet zo? maar er staan egt geen andere tekentjes ik word egt gek want ik kan egt de missie niet halennn!!!!!!!

Nee, de missies van Zero zijn niet nodig om de storyline te volbrengen. Dat wil dus zeggen dat je deze missies gewoon over mag slaan, en door kan gaan met de overige missies. Kijk dus maar even op je radar of er nog andere icoontjes vermeld staan. Of wacht even totdat je gebeld wordt, wat natuurlijk ook het geval kan zijn. :)

Geplaatst:

nou het is al 2 weken ofzo dus ik ben nog steeds niet gebeld en welke icoontje zou er dan moeten zijn behalve die van zero?

Geplaatst:
nou het is al 2 weken ofzo dus ik ben nog steeds niet gebeld en welke icoontje zou er dan moeten zijn behalve die van zero?
Ik begrijp dat je een beetje gefrustreerd :cab: raakt als 't even niet lukt of als je niet verder kan. We proberen je zo goed mogeljk te helpen waar dat kan, maar de informatie die je geeft is uitermate sumier. Zou je even kunnen melden wat de laatste missie is die je hebt gedaan m.b.t. de storyline? Gebruik a.u.b. wel de juiste missie-naam, dan is het voor ons ook duidelijk. Als je niet meer weet wat de naam v/d missie was kan je in dit topic de naam opzoeken: Missie-Namen. Ook kan je op >>wikigta<< opzoeken welke missie (omschrijving) bij welke naam hoort.

eerst heb ik alle missies van woozie gedaan:

Mountain Cloud Boys

Ran Fa Li

Lure

Amphibious Assault

The Da Nang Thang

en als laatste de eerste missie van zero:Air Raid

of mischien komt het doordat ik een gekopieerde spel heb of maakt dat niet uit? (ik denk het niet)

Bewerkt: door hassan070
Geplaatst:
eerst heb ik alle missies van woozie gedaan:

Mountain Cloud Boys

Ran Fa Li

Lure

Amphibious Assault

The Da Nang Thang

en als laatste de eerste missie van zero:Air Raid

De missies van Zero heb je niet nodig voor de storyline zoals hierboven al gemeld is. Na de missie Yay-Ka-Boom-Boom heb je de laatste missie v/d storyline in San Fierro behaald en zal je een telefoontje moeten krijgen waarna er een vraagteken-icoon verschijnt in The Desert (tussen San Fierro en Las Venturas). Als je Yay-Ka-Boom-Boom nog niet gehaald hebt zou je dus nog missies in San Fierro moeten doen. Als je op een telefoontje wacht moet je niet in/op een voertuig zitten, ga ook niet rennen. Het beste is dan om gewoon stil te blijven staan, rondlopen of door eerst even te saven en het dan nog eens te proberen. succes 8)
Geplaatst:

Syndicate Missions

Photo Opportunity

Jizzy

deze twee heb ik ook gedaan maar nu hoor en zie ik niks meer van die syndicate missions

Syndicate Missions

Photo Opportunity

Jizzy

deze twee heb ik ook gedaan maar nu hoor en zie ik niks meer van die syndicate missions

Zoals ik het nu begrijp zou je dus nu de missie T-Bone Mendez moeten (kunnen) doen. Als je behalve de Z van Zero geen andere opdrachtgever hebt en geen telefoon hebt gekregen zou ik zo snel niet weten wat het probleem precies is. De missie T-Bone Mendez begint bij de Pleasure Dome van Jizzy, in het noordwesten van San Fierro vlak onder de Gant Bridge.

Als je het spel op de PC hebt kan je altijd je savegame even uploaden, dan kunnen we ook even kijken waar het probleem daadwerkelijk zit. succes 8)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...