peter99 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik heb een vraagje : hoe maak ik een roll over (zo heet het toch ?) voor een link heb me er al helemaal moe naar gezocht wie weet het antwoord ? (als iemand het weet heb ik wéér wat geleerd) alvast bedankt Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 dat heet ''Mouse-over'' wat jij bedoelt denk ik. een mouse over effect kan je in een HTML bestandje maken hier een code van een mouseover. <style type="text/css"> a:link { color: black; text-decoration: none } a:active { color: black; text-decoration: none } a:visited { color: black; text-decoration: none } a:hover { color: white; text-decoration: none; background: #FF6600} </style> Reageren
peter99 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 hoe voeg ik daar plaatjes aan toe ? tussen : a:hover { color: white; text-decoration: none; background: #FF6600} dit : veranderen ???? a:hover { color: white; text-decoration: blablabla hier is de tekst; background: blblblbbla.img} zo ^^ ??? Reageren
Argon Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Om in css een plaatje als achtergrond te nemen moet je doen ipv: background-color: #kleurcode; background-image: url(url.ext); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.