Jump to content

SA probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met gtaSA en hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen.

na het instaleren van een paar mods kon ik gtaSA niet meer spelen en heb hierna alle mods verwijderd en het opnieuw geprobeert daarna deed hij het nog niet en heb toen het spel en alles wat erbij hoorde verwijderd van mijn pc, tijdens het opnieuw instaleren van gtaSA kwam er een foutmelding en werd de instalatie afgebroken maar toch stond het spel op mijn pc en hij wou niet deinstaleren waarop ik hem uit mijn software heb gegooit. er is geen bestand van gtaSA meer te vinden op mijn pc en toch als ik de cd in mijn pc doe staat er: play: gta san andreas, dit doet het niet en uninstall ook niet, en omdat ik van het spel niks kan vinden op mijn pc weet ik niet hoe ik dit ongedaan moet krijge....... :bonk::? ik hoop dat iemand me kan helpen...? Greezs, Di@blo

>>> Door Bling: Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<<

Geplaatst:

volgens mij zit er nix anders op dan een systeem herste uit te voeren...

>>start>>help en ondersteuning>>en dan zie afbeelding...

Geplaatst:

Je kan nog proberen om alle sleutels uit het register te verwijderen---> Start----> uitvoeren dat intikken regedit.

Dan opent hij het register. Dan bestand aanklikken. En dan moet je bij zoeken GTA invoeren. Maar dat kunnen er een hele hoop wezen.

Ik wens je veel s6.

Geplaatst:

ik had een paar mods geinstaleerd in gtasa tijdens het laden van het spel halverwege toen deed het spel het niet meer en mn pc liep vast :sst: toen heb ik alle mods van mijn pc verwijderd en het toen nog een x geprobeerd maar helaas deed hij het nog steeds niet toen heb ik het spel verwijderd van mn pc en hem opnieuw geinstaleerd maar er trad een fout op en de installatie werd afgebroken toch stond het spel op mn pc maar ik kon dr niks mee spelen uninstall niks deed t heb hem toen uit mn software gekicked en er is geen bestand van gtasa op mn hele pc te vinden maar toch als ik de cd erin doe staat er spelen en uninstall

en als ik klik op uninstaal krijg ik een foutmelding : >SetupDLL\ SetupDLL.cpp (469)

PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas

PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)

PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E

$10.50.0.125

@Windows XP Service Pack 2 (2600)6.0.2900.2180

(Error code -5001) dus ik weet niet meer hoe ik alles weer normaal ken maken zodat ik het spel weer normaal kan spelen. kan iemand me helpen ....?? :? Greezs Di@blo 8)

>>> Door Bling: Onnodige afbeelding verwijderd. <<<

Geplaatst: (bewerkt)
ik had een paar mods geinstaleerd in gtasa tijdens het laden van het spel halverwege toen deed het spel het niet meer en mn pc liep vast :sst: toen heb ik alle mods van mijn pc verwijderd en het toen nog een x geprobeerd maar helaas deed hij het nog steeds niet toen heb ik het spel verwijderd van mn pc en hem opnieuw geinstaleerd maar er trad een fout op en de installatie werd afgebroken toch stond het spel op mn pc maar ik kon dr niks mee spelen uninstall niks deed t heb hem toen uit mn software gekicked en er is geen bestand van gtasa op mn hele pc te vinden maar toch als ik de cd erin doe staat er spelen en uninstall

en als ik klik op uninstaal krijg ik een foutmelding : >SetupDLL\ SetupDLL.cpp (469)

PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas

PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)

PGUID:D417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E

$10.50.0.125

@Windows XP Service Pack 2 (2600)6.0.2900.2180

(Error code -5001) dus ik weet niet meer hoe ik alles weer normaal ken maken zodat ik het spel weer normaal kan spelen. kan iemand me helpen ....?? :? Greezs Di@blo 8)

Welke mods heb geinstalleerd? Het kan zijn dat die mods je SA volledig onklaar heeft gemaakt.

Misschien moet je ALLE mappen van sa verwijderen.

Hoort dit topic niet in Hardware Problemen?

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:

Zou je willen ophouden met het 'steeds maar aanmaken van nieuwe topics', aub? Je hebt vandaag al drie topics over dit probleem aangemaakt, wat natuurlijk erg overbodig is. Misschien kon je hem niet meer vinden omdat ik hem verplaatst had naar het "SA Hardware Problemen" Forum. Daarom verplaats ik dit topic ook even naar "SA Hardware Problemen", en voeg hem vervolgens samen met je vorige topic. :)

Geplaatst:

:*D ja dat was t bling ik had egt zoiets van wat is dit nou iedere x opnieuw typen srry voor de overlast :bier:

ik weet het probleem waarschijnlijk al, er zit een kras op de cd en die belemmerd data2 op de cd dus dat is wel minder :N:duh:

>>> Door Bling: Mooi dat je de oorzaak achterhaald hebt. Gebruik alleen voortaan wel de EDIT-knop, en ga niet onnodig dubbelposten. ;) <<<

Geplaatst:
ik heb een probleem met gtaSA en hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen.

na het instaleren van een paar mods kon ik gtaSA niet meer spelen en heb hierna alle mods verwijderd en het opnieuw geprobeert daarna deed hij het nog niet en heb toen het spel en alles wat erbij hoorde verwijderd van mijn pc, tijdens het opnieuw instaleren van gtaSA kwam er een foutmelding en werd de instalatie afgebroken maar toch stond het spel op mijn pc en hij wou niet deinstaleren waarop ik hem uit mijn software heb gegooit. er is geen bestand van gtaSA meer te vinden op mijn pc en toch als ik de cd in mijn pc doe staat er: play: gta san andreas, dit doet het niet en uninstall ook niet, en omdat ik van het spel niks kan vinden op mijn pc weet ik niet hoe ik dit ongedaan moet krijge....... :bonk::? ik hoop dat iemand me kan helpen...? Greezs, Di@blo

>>> Door Bling: Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<<

Heb je al bij de software gekeken?

Zo kom je er: ga naar start, dan naar configuratiescherm en dan naar software en als je daar bent kijk je bij GTA san andreas en klik je op verwijderen. als dit niet lukt weet ik het ook niet meer!

Greetz: :*D 456923 :*D

P.S. Ik heet binnenkort GTASAFREAK.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...