Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Lol, mijn eerste post hier 'k Zal maar onmiddellijk m'n laatste tut showen : Post je outcomes =] Cya, Shadow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merticus XVII Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Heel mooie outcome Sh@dOw.. Ik ga hem later eens doornemen, en dan post ik nadien wel de outcome Misschien een goed idee om je stock en je brushes erbij te zetten, en eventueel de link van welke website's je ze hebt gehaald Edit hieronder: Mijn fout, ik bedoelde de C4D renders Bewerkt: 28 januari 2007 door Merticus XVII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Lol, nee. Het is de bedoeling dat je je eigen settings gebruikt, je eigen stocks, je eigen c4d's, etc. Da's de beste manier om je eigen stijl te ontwikkelen. Ik heb trouwens geen brushes gebruikt Thx for the comment! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Hey, goeie tut! Mooie outcome ook. Maar toch heb ik nog twee vraagjes: I: Als ik twee lijntjes zet met de Pen Tool, en ik gebruik Wave, dan verandert mijn C4D ook mee. Moet je dan voordat je de lijntjes zet en nieuwe layer aanmaken? II: Als ik daarna Displace doe, en ik vul een paar settings in, moet ik een .PSD map/bestand selecteren, maar die heb ik helemaal niet... Een "Displacement map". Alvast bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Hey, goeie tut! Mooie outcome ook. Maar toch heb ik nog twee vraagjes:I: Als ik twee lijntjes zet met de Pen Tool, en ik gebruik Wave, dan verandert mijn C4D ook mee. Moet je dan voordat je de lijntjes zet en nieuwe layer aanmaken? II: Als ik daarna Displace doe, en ik vul een paar settings in, moet ik een .PSD map/bestand selecteren, maar die heb ik helemaal niet... Een "Displacement map". Alvast bedankt . I : Hmm...Raar, normaal gezien zou het werken. Wel, gebruik dan een nieuwe layer ^^" II : Je hebt helemaal geen "Displacement map" nodig ofzoiets Neem als PSD gewoon 1 van je vorige sigs. Het best een grunge-achtige sig. Thx for the comment, btw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxRulez Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Hier is mijn outcome: ik vind hem zelf niet zo goed gelukt maarja ik moet maar gwn oefenen Bewerkt: 12 februari 2007 door MaxRulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 JEMIG hij was moeilijk!! maar daarom ook een uitdaging heb altijd de wat makkelijke tuts genomen maar zo word ik nooit beter dus nu eens een moeilijkere phh ik heb er lang aan gewerkt maar vind m`n outcome nogal.. jammer, mss omdat er rondom hem niet veel aanwezig was en je dat dus niet bent blijven zien. outcome: Ps: filter --> distort --> displace deed het niet bij mij ik moest dan een bestand openen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Dit kwam ik uit best geslaagd vind ik behalve de tekst (da kan ik niet echt :$ ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darknigt Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 Mooie tut mijn outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Thanks! Naar zo'n soort tut zocht ik al heel lang! Outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 ik heb een iets andere outcome ^^ maar toch vind ik het gelukt; (let niet op het alien tekentje, dat is voor een andere forum) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Heel erg mooie tut met een erg mooie outcome De tut ziet er ook gewoon heel goed uit (nog 3) Bewerkt: 12 november 2008 door Arthis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) HEEL MOOIE TUT! kga hem meteen uitproberen Bewerkt: 2 januari 2009 door corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meutr Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Mijn outcome Geweldige tut hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.