Jump to content

rampages


museeuw56

Recommended Posts

ik heb net de missie demolition man afgerond en zou nu graag een rampage doen.ik kijk op jullie site en ga naar de rampage bij de vuurtoren maar ik vind daar geen icoontje bij die andere rampages ook niet.wanneer kun je rampages doen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de missie demolition man afgerond en zou nu graag een rampage doen.ik kijk op jullie site en ga naar de rampage bij de vuurtoren maar ik vind daar geen icoontje bij die andere rampages ook niet.wanneer kun je rampages doen?
Je kunt de rampages gewoon vanaf het begin van het spel doen, je hoeft niet een bepaalde missie te hebben gedaan om rampages te kunnen doen. Het enige dat ik dan ook zou kunnen bedenken waardoor je geen rampages kunt doen is dat je bezig bent met een missie. Tijdens een missie kun je namelijk geen rampages doen. Weet je zeker dat je op de goede plaatsen van de rampages kijkt...? Zo ja, zet je savegame hier eens neer, dan wil ik wel even voor je kijken waar het aan ligt ;)
Link to comment
Delen op andere websites

hier mijn savegame
Ik heb voor je gekeken en ben binnen 2 minuten 3 rampages tegengekomen mét icoontje, dus ik snap niet waarom jij geen rampages kunt doen. Weet je zeker dat je op de goede plaatsen kijkt...? Want ik zie ze echt gewoon, dus óf je kijkt niet goed, óf er is iets vreemds aan de hand met je Vice City... :{
Link to comment
Delen op andere websites

welke rampages ben je tegengekomen?waar bv.aan die vuurtoren zie ik er geen.

Uitgaande van het lijstje op WikiGTA zal ik je de nummers noemen van de rampages die ik tegen ben gekomen. Het lijstje vind je hier: *KLIK*. Ik heb de nummers 22, 33 en 34 gezien. Ze liggen er echt en ze zijn echt niet te missen. Kun je misschien een screenshot maken van waar bij jou nummer 22 zit...? Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe dat eruitziet...

Link to comment
Delen op andere websites

rampage 22:zoals je ziet geen rampage-icoontje
Aan je afbeelding is inderdaad te zien dat je gewoon op de goede plek kijkt, maar dat er geen rampage te vinden is. Ik heb zoiets echt nog nooit gezien en weet dan ook niet echt een oplossing die gegarandeerd zal helpen. Heb je misschien ooit iets gemod waardoor er iets veranderd kan zijn aan het spel...? Als dit zo is, raad ik je aan om Vice City opnieuw te installeren. Ook als je nog nooit gemod hebt kan opnieuw installeren helpen. Helemaal als Vice City het eerder altijd keurig deed, inclusief de rampages.

Mocht je nog nooit gemod hebben en je Vice City voor het eerst speelt, dan heb ik nog een volgende vraag voor je: heb je het spel kortgeleden gekocht...?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...