jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 wat zijn de gevolgen als je cheats gebruikt? geld dat voor alle cheats? Reageren
813ikkie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 jah en je kan het spel daarna niet meer 100% uitspelen Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2004 alle cheats? Reageren
Pablo Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik denk dat je niet de 100% krijgt omdat: stel je moet een wapen ophalen en je doet dat niet maar een wapen cheat dan ben je niet op die bepaalde plek geweest en krijg je niet de 100%. iemand een andere mening? ben wel benieuwd waarom je die 100% niet krijgt Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 omdat R* cheaters niet willen belonen Reageren
tonio Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dus is het zekers dat als je cheats hebt gebreukt dat je het spel niet 100% kan uit spelen????? Reageren
X-TX Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Het is zeker, 1. als je cheat hebt gebruikt komt er bij het save dit te staan: Warning! One or more cheats have been activeter. This may affect yout save game. It is recomended that you do not save this game. 2. ik heb met gta 3 alles gehald, alle dingen gevonden alles wat ik kon heb ik gedaan en heb iets van 3 maanden druk zo ver mogelijk proberen te komt maar 1 ding, ik heb dus cheats gebruikt en ik kwam niet verder dan 98%. Dezelfde had ik met gta vice city ik heb daar ook alle dingen gedaan heb alles gedaan wat op het lijst stond met dingen die je moest doen om 100% te halen is me dus ook niet gelukt. Ik heb dus geen zin om het nog een x te doen met gta san andreas ik ben helemaal zeker van dat het niet kan en bij san andreas heb je allemaal dingen die je moet trainen en dat kost veel tijd en heb geen zin om alles opnieuw te doen voor het testen of de cheats invloed hebben om de game. Reageren
tonio Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 okeej maar is er ook iemand die het heel zekers weet?? Reageren
813ikkie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 jah heel erg zeker www.gtasanandreas.nl zegt het elke site zegt het en het is volgens mij ook al 2 x ergens anders op deze forum geweest als je cheat kun je hum niet 100% uitspelen Reageren
X-TX Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Stel je aan doe gewoon nieuwe game als je cheat hebt gebruik ik heb nog veel en veel meer bewijzen dat met cheats het spel anders loopt maar kijk ik typ dan zo veel voor jullie en dan zegt iemand "ja is er ook iemand die het zeker weet" dan denk ik waarom heb ik nou zo veel getypt. Oké nog 1 bewijs na me test met een deel uit gta san andreas ik ging een tijd missie proberen ik vond hem moelijk en ging dus een cheat gebruiken ( heb het spel niet opgeslagen natuurlijk ) maar ik zag wel dat de tijd gelijk ging starten na dat ik in het rood cirkel ging staan en zonder cheats mocht ik nog rond lopen zonder last te hebben van de tijd. Dus na gebruik van cheats loopt zelfs GTA San Andreas anders en verder kap ik er mee het is gewoon zo klaar als iemand bewijzen heeft-heeft hij me hard uitgebokt en ik w8 graag op iemand die wel onderzoek heeft gedaan over het 100% uitspelen met cheats. Reageren
juul Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dat wist iedereen toch al lang. Wie gebruikt er hier allemaal cheats ik zelf niet Reageren
X-TX Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 dat wist iedereen toch al lang.Wie gebruikt er hier allemaal cheats ik zelf niet ik ook niet alleen voor me onder zoek en zelfs 813ikkie heeft bewijs,dus het is nu zeker, en verder heb ik alleen cheats gebruikt voor me klein test die ik zo nodig moest doen om te kijken of het cheats gebruik het save game aantast. Reageren
tonio Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ik heb pas cheats gebruikt toen k ale misies heb gehaalt ( alle miesies die je nodig heb om te halen als je het veraal wilt uit spelen) en toen heb k pas cheats gedaan geld het dan ook dat je geen 100% kan halen ??????????? Reageren
Joker Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Tuurlijk, cheaten = cheaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.