pinguin Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) Doe niet met cheats vint ik te saai dan heb je het zo uitgespeelt Bewerkt: 2 december 2004 door pinguin Reageren
X-TX Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Tonio, je moet gewoon iemand zoeken die een save game heeft van gta die zonder cheats is gedaan en leen dan zijn memory card en kopeer zijn save game naar die van jou, er was vandaag ook iemand bij mij en die had ook met cheats gedaan en ik heb hem vandaag mij save game op zijn memory card gedaan. ik vind dat ik nog niet in de buurt van 100% ben zit nu ergens rond de 76. nog wat ga vandaag weer tot 80 proberen, hoop wel dat ik geen cheat per ongelluk heb gedaan :o dan moet ik helemaal opnieuw. En Tanio begin overnieuw anders als niemand een save game voor jou heeft het is wel leuk weer opnieuw want ik mis veel en ik ga zelf later ook weer opnieuw als ik 100% heb gehald natuurlijk verwijder ik die andere niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.