Jump to content

Rare proccesor!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een stomme proccesor want als ik mijn laptop op het lichtnet aansluit is de snelheid 1.73 GHz dus snel heh, maar op de accu is ie 795 MHz, dus erg langzaam om SA te spelen.

En daar heb ik een vreselijke hekel aan die proccesor en waaron=m doet die dat?

Het is een Intel Pentium M en de merk van die laptop is Sony-Viao VGN-fs515b, voor het geval iemand deze laptop ook heeft. En voor je het vraagt, alles zit geintegreerd :duh::cry::cry:

Geplaatst:
Ga naar COnfiguratiescherm, Prestaties en Onderhoud en ga naar Energiebeheer. Kijk daar of je wat kunt doen.

Tevergeefs :N

Geplaatst:

Je kan niks Programmeren ofzo maar je moet gewoon een paar uur die accu op de PC aansluiten tot ie vol is en dan pas gaan gta-en. Maar het is wel een rare probleem want het is wel een grote verschil maar mijn laptop is al 2 weken aangesloten aan de accu en is nog steeds niet vol en ik blijf een 2.0Ghz processor hebben.

Geplaatst:
OK TY

whaaaaaaaaaa

ik word er helemaal gek van...

ik moet sami downloaden en MIG/MGI...

allemaal voor 2 autos en een paar wpanes :cab:

maar ik weet nu de topics waar ik moet kijken...

hopelijk lukt het nu wel

Je kan niks Programmeren ofzo maar je moet gewoon een paar uur die accu op de PC aansluiten tot ie vol is en dan pas gaan gta-en. Maar het is wel een rare probleem want het is wel een grote verschil maar mijn laptop is al 2 weken aangesloten aan de accu en is nog steeds niet vol en ik blijf een 2.0Ghz processor hebben.

Ik heb hem al 69 keer opgeldaden, dus het helpt niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...