Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Ratez, plz. Ik heb er btw een tut over geschreven. Check de tutorial-afdeling. Nog één: Bewerkt: 28 januari 2007 door RonaldVC Reageren
Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ratez graag >>> Door RonaldVC: Topics samengevoegd. Je mag dan wel per dag 2 topics aanmaken in de showroom, maar echter niet direct achter elkaar. Lees de Showroom Regels even door voor meer informatie.<<< Reageren
deagle Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Signature 1 Een mooie signature waarin er veel gebruik is gemaakt van effecten , goede effecten! Enig minpuntje vind ik de tekst die vanaf hier niet zo goed te lezen is. De linkerkant is mooi afgewerkt, de rechterkant is iets minder afgewerkt want daar lijkt het of er niets aan is veranderd . Maargoed , een mooi geheel met minder goed gelukte tekst ! 75% - Signature 2 Deze signature vind ik minder mooi of degene die er de post daarvoor staat , dit komt omdat het geheel nogal donker is uitgevallen. Daarnaast vind ik de openbarstingen / splatters ( rechter- en linkerkant ) niet zo goed gelukt, misschien dat dat met een Guassian Blur op te lossen valt. De belichting , in het midden , is daarintegen wel heel goed gedaan, net zoals de border . 69% - Btw ; Welkom op het forum ! Bewerkt: 28 januari 2007 door Nicsan Reageren
Sh@d0w Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dankeh voor de rate Alhoewel men op de meeste fora de 2de mooier vonden dan de 1ste ^^" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.