Stephan14 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 help wie kan me helpen met A Home in the Hills ik heb hem voor ps2 dus een save game kan niet bij het einde smeert die big poppa hem en ga ik hem achter na maar die auto is onbestuurbaar en hij is te snel voor me help heeft er iemand een tip voor me alvast bedankt stephan14 >>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, want je vraagt om tips. Daarom dus bij deze verplaatst naar "SA Missie Hulp". <<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Probeer zoveel mogelijk drive-by's te doen op Big Poppa's wagen. Ook kan je PIT Maneuver doen. Beschrijving: Je rijdt achter een andere politieauto aan en je moet met de voorkant van je auto tegen de achterkant van de andere auto aandrukken, zodat de auto voor je een draai maakt. De auto die voor je rijdt moet in tegengestelde richting van jouw auto staan. Vergeet deze beweging niet, later móét je hem nog een keer in het spel gebruiken en het is ook een erg makkelijke manier om achtervolgingen waarin je zelf de achtervolger bent in jouw voordeel te beslissen. Verder wens ik je veel sucses met de missie. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 help wie kan me helpen met A Home in the Hills ik heb hem voor ps2 dus een save game kan nietbij het einde smeert die big poppa hem en ga ik hem achter na maar die auto is onbestuurbaar en hij is te snel voor me help heeft er iemand een tip voor me alvast bedankt stephan14 >>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, want je vraagt om tips. Daarom dus bij deze verplaatst naar "SA Missie Hulp". <<< Het beste is zowiezo om vrij rustig de berg af te rijden. Pas als je op een recht stuk ben moet je proberen naast hem te komen. Dan moet je pas proberen hem te 'drive byen'. Gewoon in een normaal tempo die berg af rijden. Ook niet te langzaam want dan ben je hem kwijt en dan is het ook mission falled. Heel veel succes Reageren
Godfather Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Pak een auto. rij gwn achter hem aan en gebruik de PIT-manouvre die je in de drive-school ook heb geleerd eenmaal gebruikt gebruik drive-by. Boem missie gelukt. Dat is mijn manier Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 help wie kan me helpen met A Home in the Hills ik heb hem voor ps2 dus een save game kan nietbij het einde smeert die big poppa hem en ga ik hem achter na maar die auto is onbestuurbaar en hij is te snel voor me help heeft er iemand een tip voor me alvast bedankt stephan14 >>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, want je vraagt om tips. Daarom dus bij deze verplaatst naar "SA Missie Hulp". <<< Tip: Zou je ABN willen typen, dus met hoofdletters en punten? Ik kan het even niet volgen... Pak een auto. rij gwn achter hem aan en gebruik de PIT-manouvre die je in de drive-school ook heb geleerd eenmaal gebruikt gebruik drive-by. Boem missie gelukt. Dat is mijn manier PIT-Manouvre is al gezegd... Mijn tip voor de missie: Pak gauw een andere auto of motor, motor is het beste, en rijd met dat voertuig achter Big Poppa aan. Je kan ook altijd nog een Heat Seeking Rocket Launcher(en nee, ik heb die naam niet gekopiëerd ) gebruiken om die auto te laten ontploffen... Reageren
Robf Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 waar vind je die Stinger dan? dat is namelijk de missie waar ik ook alsmaar op fail. erg iritant ik hoef geen safegame. ik vind het leuker dat soort dingen zelf uit te vinden! Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 De stinger is een soort van spike strip die je vanuit een auto kunt laten vallen. Deze komt echter alleen voor in de missie Puncture Wounds. Het is dus niet mogelijk om tijdens de missie A Home in the Hills dit wapen inm te zetten. Naast de tips die hier allemaal al gegeven zijn kan ik je alleen aanraden om geduldig te zijn tijdens de missie. Probeer niet naast Big Poppa te komen wanneer hij in Vinewood rijdt over alle heuvelachtige wegen. Wacht totdat hij een brede en vlakke weg gebruikt. Op dat moment is het makkelijk om naast hem te komen en zijn auto naar de filistijnen te schieten. Reageren
Robf Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 die bedoelde ik niet. die raketwerper (heat seeking) das IRL een Stinger. niet die dingen voor op de weg Reageren
Bling Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 die raketwerper (heat seeking) Aha, die bedoel je dus. Deze kun je op verschillende plaatsen in San Andreas vinden, wat allemaal aangegeven staat op WikiGTA. Klik hier voor een kaartje met de exacte locaties. Reageren
Robf Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 die raketwerper (heat seeking) Aha, die bedoel je dus. Deze kun je op verschillende plaatsen in San Andreas vinden, wat allemaal aangegeven staat op WikiGTA. Klik hier voor een kaartje met de exacte locaties. ik dank u vriendelijk. ik ben al lang lid van deze site maar heb hier nooit wat mee gedaan, geen idee waarom trouwens. maar ik nooit echt de tijd genome om het een beetje door te spitten, toch maar eens doen Reageren
HippeEend Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Zoek gewoon op Internet naar de cheat: Alle auto's ontploffen.. Als je die doet tijdens de achtervolging raad ik je aan: Spring zelf uit de auto anders ben je beetje dood Suc6 ermee Reageren
Robf Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 haha! HA HAHA!! het is me gelukt. die drive-by's gevoldt door op de achterkant knallen waardoor hij ging slippen hielpen heel erg. nu zit ik alleen vast bij wat anders. dat komt vanmiddag wel. Reageren
Puma Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Misschien nog handig: Parkeer vantevoren een (snelle) (fijnere) auto (of een motor, bijvoorbeeld een Nrg-500) voor het huis, zodat je, wanneer hij wegvlucht, snel op de motor kan springen om via een driveby z'n auto kapot te knallen. NOTE: Zorg wel dat je vantevoren voldoende kogels hebt (voor de Tec-9, Micro-MP5 of MP5) want je kan geen driveby doen met een shotgun tijdens het besturen van een motor. Edit: Oh, het is je al gelukt . >>> Door Dutchy3010: Kijk voortaan eerst even naar de rest van het topic, svp... Want hij had 2 uur (!) voordat je postte al gezegd dat hij hem gehaald had...<<< Reageren
Robf Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 het gaf wel een ravage btw. er knalde zoveel auto's op de brandende dat de halve snelweg wrakken en vuur was. gelukkig kon ik nog net weg komen. Reageren
Phoenixboy93 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) help wie kan me helpen met A Home in the Hills ik heb hem voor ps2 dus een save game kan nietbij het einde smeert die big poppa hem en ga ik hem achter na maar die auto is onbestuurbaar en hij is te snel voor me help heeft er iemand een tip voor me alvast bedankt stephan14 >>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, want je vraagt om tips. Daarom dus bij deze verplaatst naar "SA Missie Hulp". <<< wat ik heb gedaan is: gewoon snel de code van jetpack invoeren (ik weet niet of die code ook bij de ps2 kan), en dan kan je gewoon hem heel makkelijk achterna!!! Misschien nog handig: Parkeer vantevoren een (snelle) (fijnere) auto (of een motor, bijvoorbeeld een Nrg-500) voor het huis, zodat je, wanneer hij wegvlucht, snel op de motor kan springen om via een driveby z'n auto kapot te knallen. NOTE: Zorg wel dat je vantevoren voldoende kogels hebt (voor de Tec-9, Micro-MP5 of MP5) want je kan geen driveby doen met een shotgun tijdens het besturen van een motor. Edit: Oh, het is je al gelukt . >>> Door Dutchy3010: Kijk voortaan eerst even naar de rest van het topic, svp... Want hij had 2 uur (!) voordat je postte al gezegd dat hij hem gehaald had...<<< hey puma, als het goed is kan je ook niet een ander voertuig er vantevoren neerzetten want die is na het filmpje dan weg... dus dat heeft geen zin Bewerkt: 31 januari 2007 door Phoenixboy93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.