Clowntje_93 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Heey iedereen die een muziekinstrument bespeelt! Ik heb het idee gekregen om een filmpje te maken terwijl je een nummer speelt, of het gewoon opnemen(met Windows Geluidsrecorder bijvoorbeeld)! Dan kun jij je muzikale talenten aan iedereen laten horen! Maar wel normaal reageren, en mensen niet afkraken. En het moet wel van jou zijn, dus niet gewoon van internet geplukt. Als je goed kan zingen mag dat ook natuurlijk. Ik maak zometeen wel ff wat(op me gitaar) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Leuk idee, maar wat ga je dan filmen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Ik heb een microfoon in mijn PC ingebouwd, daarmee neem ik het op. Ik zal ff proberen of het werkt. Hier is ie dan! Ik heb Hotel California(van de Eagles) op mijn gitaar gespeeld. Op het einde ging het een beetje fout, dus sla dat maar over. Het is heel zacht, dus zet je geluid op het maximum en luister goed. http://www.badongo.com/file/2111565 Bewerkt: 28 januari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Sdajafol Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Goed plan! Ik kwam laatst ook al op het idee maar ik was er niet zeker van of dit wel mocht, maarja. Ik heb nu een drummer gevonden, volgende week zondag even jammen en met wat mazzel krijgen jullie dan wat te horen, en heel misschien upload ik in de tussentijd iets anders, Cat Scratch Fever van Ted Nugent, of iets van Bathory, simpel maar wel classics Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Mooi, ik kijk er naar uit! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Omdat ik vroeg uit school was zijn we vanmiddag al gaan oefenen, heb 3 tests opgenomen met mijn telefoon en we hebben ook nog een lading troep op tape staan, die moet die andere kerel nog om zetten naar zijn pc, ik zal zodadelijk even de files die ik heb online knallen, en zodra ik ze krijg die andere ook Verwacht trouwens niet te veel ervan, we hebben ons gefocusd op wat riffjes uitproberen en daarbij komt dat die jongen pas een maand of wat drumt, dus niet alles gaat helemaal in de maat of soepeltjes, en de microfoons/versterker waren prut, dus nog eens: niet op de kwaliteit letten Hier alvast één nummertje, de rest is nog aan het uploaden en freewebs doet sloom... Bathory - Woman of Dark Desires (vlugge poging tot cover) Edit: Heb nog twee nummers geupload, nog een poging tot cover van Woman of Dark Desires, ik heb geen correcte tabs van het nummer dus ik heb gewoon wat geknoeid met akkoordjes enzo, het klinkt dus niet als het origineel (hoewel de productiekwaliteit in de buurt komt =P ), het andere nummer heb ik weer gewoon wat geknoeid met een paar op elkaar lijkende riffjes om te kijken hoe dat zou klinken. Bathory - Woman of Dark Desirer (cover 2) Geknoei met riffs -Sdajafol Bewerkt: 29 januari 2007 door Sdajafol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.