Jump to content

[WIP] Geballte Ladung Granaat

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor het eerst in GTA, de Duitse Geballte Ladung granaat (Bunched Grenade) uit de Tweede Wereldoorlog!

Het zijn zeven granaten in een, dus de explosie word in latere versie's ook zeven keer zo sterk. :D

0.1

Bugs:

Nog niet goed gescaled.

Ligt nog niet goed in de hand.

UPDATE

0.2

Bugs:

Textures zijn nog niet helemaal goed

Screen4Granaat.JPG

Screen3Granaat.JPG

DOWNLOAD (backup inbegrepen)

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ziet er goed uit, stefaneke :klap: Je hebt gelijk, hij ligt niet echt goed in de hand en hij is een beetje te groot, maar ik het is zeker niet slecht. Welk wapen wordt er vervangen? Misschien is het dan ook leuk om het plaatje rechtsboven van je wapen te veranderen.

Hij vervangt de gewone granaat, en hoe je daar rechtsboven een nieuw plaatje maakt weet ik niet.

Hij vervang de gewone granaat, en hoe je daar rechtsboven een nieuw plaatje maakt weet ik niet.

Dat gaat volgens mij via gta3.img. De afbeelding zoeken en veranderen. Ik zal wel even kijken of ik de wapens kan vinden in het bestand.

Edit: Het bestand staat in die txd (de orginele) en heet grenadeicon.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Ziet er heel goed uit KUTGW

Ik ben op mijn site ook bezig met een Wapen Mod Afdeling

als die afdeling klaar is zou ik jou mod ook op mijn site mogen zetten

Ïk zet er natuurlijk wel bij dat jij die gemaakt hebt

Geplaatst:

Mooi man :D. Alleen zijn die dingen niet te zwaar voor zo'n iel ventje met 1 hand? Voor de rest wacht ik op de betere explosies :D.

Dat klopt, je hoort ze met twee handen te gooien.

Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpassen, vandaag komt er ook nog een update :D.

Mooie gemaakt, alleen eigenlijk een klein beetje heel erg veel zeker wel te groot..

:puh:

Edit: Ik heb 'm gedownload om te kijken hoe hij eruit zag, maar ik moet m'n SAMI updaten.. "Dan doe je dat toch?" Ja, alleen probleempje: SAMI zooi is offline :). Site is offline, en ik kan dus ook geen update(s) downloaden.. En dus kan ik je mod ook niet installeren :).

*en nee ik ben niet zo dom dat ik 'm niet met IMGtool kan installeren :puh:

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...