Jump to content

Dringend Hulp Gevraagd !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ahum,

Heb per ongeluk de naam van mn save file in san andreas user files veranderd. En dan startte ik GTA san andreas overnieuw op en toen stond er geen load file meer ! Kan dit nog ongedaan worden????

Was al op ong. 75% game progress dus was erg ver ! Plz weet iemand wat ik kan doen??

Alvast bedankt,

Kin

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:

Ja hoor.....noem je save-game gewoon weer zoals ie heette voor je naamswijziging. Dus iets als:

GTASAsf1.b (waarbij je 1 desgewenst kunt veranderen in 1 t/m 8 ). Succes gegarandeerd :Y

Geplaatst:
Ahum,

Heb per ongeluk de naam van mn save file in san andreas user files veranderd. En dan startte ik GTA san andreas overnieuw op en toen stond er geen load file meer ! Kan dit nog ongedaan worden????

Was al op ong. 75% game progress dus was erg ver ! Plz weet iemand wat ik kan doen??

Alvast bedankt,

Kin

Als je alleen de naam van de savefile hebt veranderd kan het gelukkig weer ongedaan gemaakt worden. De savefile moet deze naam hebben: GTASAsf1. Verander hem dus gewoon naar GTASAsf1 (cijfer mag anders) en dan doet hij het weer.

Als je nog weet bij welke missie je was zo je eventueel hier (versie 1 van het spel) of hier (versie 2 van het spel) een savegame kunnen downloaden. Maar als je de naam veranderd moet het als het goed is weer werken. :)

Succes!

Geplaatst:

Hmm, GTASAsf1 werkt maar dan wel alleen ZONDER die punt erachter ik raakte al in paniek. En GTASAsf1.b werkt helaas niet maar toch: BEDANKT Typhoon & GTA-Sheep jullie hebben mn hele spel gered thnx !! K dahct al dat ik overnieuw moest beginnen. _O__O__O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...