bozmaz Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Hoe moet je in die grote mafia huis >>> Door SummerBase: Bericht en Onderwerpstitel in kleine letters gezet, gelieve in het vervolg meteen doen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Hoe moet je in die grote mafia huis ik heb gelezen in het vragen topic dat dat niet kan ik vind het wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Welk maffia huis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bozmaz Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Die villa in Staunton Island? >>> Door SummerBase: Zet de capslock uit, het is op dit forum niet meer dan normaal dat je in kleine letters typt. In plaats van grote letters, want grote letters komen onvriendelijk over. Nogmaals aangepast... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Staunton Island? Dit is Vice City Stories hoor. Staunton Island ligt in Liberty City. Ik denk dat jullie Diaz' Mansion bedoelen, die ten 1ste op STARFISH Island ligt, en ten 2e geen maffia huis is. Ricardo Diaz is een drugsbaron. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Bij het grote Mafiahuis kan ik me enkel Ricardo Diaz Mansion voorstellen, die je in Vice City overneemt. In VCS heb je helaas niet de mogelijkheid om dit huis te kopen of te veroveren, wel zie je een paar cutscene's in het huis tijdens filmpjes als je missies bij Ricardo Diaz doet. Het is erg jammer dat je er niet in kan, maar qua huizen die je kan krijgen in VCS vind ik dat we niets te klagen hebben met de komst van de Empire Buildings. Ook heb je een erg grote villa in de Clemenus Suite, maar deze is (begrijpelijk) niet zo groot als Ricardo Diaz Mansion. Wel spawnt er een hele mooie Cheetah voor zijn deur, die erg van pas kan komen in het begin van het spel. Later zul je ook nog een helikopter op zijn dak vinden, en van zijn dak start je ook de laatste missie van het spel in een Hunter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bozmaz Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 die villa kan je erin Starfish Island bij vicecity kon het na een paar missies en bijde vicecity stories kan je daar gaan >>> Door SummerBase: De afbeelding die je zojuist gepost hebt is eigendom van Nicsan: Het is zijn signature en niet die van jouw. Gelieve geen afbeeldingen meer in berichten te plaatsen als ze niet nodig zijn; tevens moet je stoppen om sommige stukken uit je tekst in hoofdletters te posten voor de derde keer... En je kan niet in de Villa.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.