Jump to content

Hoe vind ik servers?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb SA MP geïnstalleerd en ik heb geen idee hoe ik servers moet vinden, kan iemand me aub helpen?

Start eerst de SA:MP client op (dus gewoon op het SA:MP icoontje klikken), daarna druk je linksonder op 'Internet'. Wanneer je daar op hebt geklikt krijg je een lijst met allemaal servers, om 1tje te joinen dubbelklik je gewoon op 1. Daarna wijst het zich van zelf :)

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp lukt het je niet om überhaupt al een server te vinden. Nou het is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Als eerste moet je SA-MP gewoon opstarten, klik gewoon op het icoontje vna SA-MP op je bureaublad of bij Start. Dan krijg je een server menu te zien, dan heb je onderaan drie tabbladen. Waaruit je kan kiezen; Favourites, Internet en Official'. Favorieten kun je zelf toevoegen per IP, als je bijvoorbeeld een IP adres van iemand hoort waar je leuk kan spelen. Bij Internet heb je een grote lijst met alle servers, mits de server monitor aan staat.

En official zijn gekeurde servers met goed admin personeel en snelle computers die de gegevens voor je door stromen voor een goede speelervaring, maar helaas zijn ze wel vaak vol. Desalniettemin het is wel eens waard om daar te kijken. Daarnaast kun je als je in het SA-MP start menu de server binnen gaan door er op te klikken en vervolgens op de connect knop links boven te klikken. Als dat gelukt is dan moet het spel starten.

Veel succes en mocht het niet lukken dan hoor ik het graag. :)

@ Hieronder: Misschien de nieuwste SA-MP 'hier' downloaden? :)

Geplaatst:

:O dankje voor je snelle antwoord :D

maar al doe ik dat komt er alsnog geen lijst van servers, ook niet als ik Servers -> Master Server Update doe :?

0,1b toch?

nee er wordt geen enkele server gevonden :S

*sry voor doublepost :puh: *

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd :).<<<

Geplaatst:
0,1b toch?

nee er wordt geen enkele server gevonden :S

Gelieve niet dubbelposten, kan een moderator (Flame^) even de bovenstaande dubbelpost samenvoegen? :) Om even terug te komen op je probleem. Ik denk niet dat het echt aan je GTA San Andreas ligt of aan San Andreas Multi Player. Ik denk echter dat het ligt aan je router die niet goed open staat. Ik denk nog eerder dat het aan je firewall ligt. Ik heb vernomen van anderen dat de lijst het niet doet als je een Zonelabs firewall aan hebt staan. Het is dus nu aan jouw de taak om wat voor een firewall je ook maar hebt uit te zetten.

Hoe je dat ding uitzet dat kan ik vanaf hier niet zien, maar dat moet wel in het boekje staan van je firewall. Zou je niet weten of je er één hebt? Dan kun je er vanuit gaan dat Windows jouw firewall is, die zorgt normaal niet voor problemen dus als dat het geval is dan weet ik het niet meer. Mocht het niet lukken dan kan je dat natuurlijk altijd kenbaar maken. ;)

Geplaatst:

het lijkt me niet dat het aan mijn router/firewall ligt omdat ik er nog nooit problemen heb gehad, ik kan MTA ook gewoon spelen, maarja in elk geval bedankt voor je hulp :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...