Jump to content

missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil een missie late doen de ze dank je wel :engel:

Wrong Side of the Tracks

Just Business

Life's a Beach

Madd Dogg's Rhymes

Management Issues

House Party

Burning Desire

Gray Imports

Geplaatst: (bewerkt)

ehm steeds als ik de missies haal, staat ie op t einde dan staat ie vast.. :?

iemand anders mag ze doen!

Bewerkt: door caviaIIIII

versie 1.00 ik gebriuk noobmode 2.0 :cya:

lukt het nu :?:? doe je het dan :cya:

Bewerkt: door bozmaz

nee, want dan help ik me eige savegames naar de kl*te..

dus iemand andrrs mag m doen die de noobmodeV2.0 heb :)

en trouwens, niemand kan die missie's doen volgens mij.. je moet als je de noobmode instaleerd nieuw game beginnen..

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Iedereen kan deze missie doen, je moet dan de 'Opened up' versie van de N00bmode V2 instaleren. Mocht je dat doen, maak dan back-ups van 'Main.scm', 'Script.img' en 'american.gxt'. Nadat je de missies hebt gedaan kun je de back-ups weer terug plaatsen. Zo heb je dus de normale versie, en is de n00bmode weer verwijderd. Ik wil de missies eventueel wel doen, omdat ik eerder voor 'bozmaz' ook al missies heb gedaan. Punt is dat ik bij Vice City al een aanvraag heb lopen, en het niet netjes is om 2 aanvragen te hebben. Tenzij de rest het niet uit maakt natuurlijk.. ;)

Geplaatst:

doe jij ze maar matthijs ik moet nu slapen :cya:

>>> Door Bling: Dit had je hem ook via PB kunnen vertellen, en bovendien had je al gezegd dat iemand anders hem mag doen. Dan is er dus niet een nogmaalse bevestiging nodig. ;) <<<

Geplaatst:

:?:? wil je het dan later makr

>>> Door Bling: Onnodig plaatje verwijderd. Verder wil ik je verzoeken om dit soort berichten voortaan via PB te doen, waarin je kunt vragen wat zijn voortgang is in jouw savegame. En natuurlijk moet je -Matthijs- ook even wat tijd gunnen om de aanvraag te kunnen voltooien. ;) <<<

Ik ben er nog niet mee begonnen, bozmaz. Eerst nog een andere aanvraag, zodra die af is ga ik met die van jou bezig. Deal? Ik edit dit bericht als de missies klaar zijn trouwens.. :Y

Sorry, maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin meer in deze aanvraag.

Heb je ze zelf al wel eens geprobeerd? Anders kan je net zo goed een 100% savegame downloaden, aangezien je bijna alle begin missies al hebt aangevraagd.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...