Bv202 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Help! Wat ik ook doe, die derde missie van de vliegschool lukt niet. Op wikigta staan ook geen tips om me verder te helpen Heeft iemand hints voor me? Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 t is handig als je even zegt welke missie t is Reageren
Bv202 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Het kan ook handig zijn om eventjes moeite te doen en ff op wikigta te kijken(duurt een paar seconden). Ik bedoel dus deze Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Het kan ook handig zijn om eventjes moeite te doen en ff op wikigta te kijken(duurt een paar seconden).Ik bedoel dus deze Toch raar dat iemand anders op moet zoeken wat jij bedoeld , maar goed dat je 't zelf hebt opgezocht . Ikzelf heb ook vrij veel moeite gehad met deze missie, had zelfs mijn PS2-savegame gepost bij Savegame aanvraag maar dat mocht niet baten. Uiteindelijk is het wel gelukt, mijn advies is veel oefenen, oefening baart kunst . Kijk anders even naar >dit filmpje<. succes Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) oke, wat ik had gedaan was als je door de eerste corona ben je gas loslaten dan kan je m beter besturen met sturen enzo.. en als je dan heel erg sloom gaat moet je weer wat gas nemen.. en kijken op je kaart waar de volgende corona is en dan in die richting sturen langzaam... maar zorg wel dat je er op tijd ben! dus niet te grote bochten nemen.. en als je m haalt, doe t dan precies t zelfde bij ''circle airstip and land'' + het lande Bewerkt: 28 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Bv202 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Wat ik ook doe, hij lukt me niet Ik heb hem al minstens 50x geprobeert Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 dan zet je m bij de savegame aanvraag - ik doe m wel voor je , als je dat wilt.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb nog een tip voor je. Blijf gewoon rustig, ga niet als een gek op die knoppen drukken want zo ga je steeds omhoog en naar beneden, waardoor en de ronde niet wil, en de tijd slecht wordt. Je vliegtuig raakt dan ook uit balans. Zodra je door de eerste corona bent kun je direct een deel afsnijden naar de volgende. Enige wat je moet doen is bijsturen, je hoeft geen gas te geven. Als je af en toe een beetje gas geeft en steeds netjes stuurt dan moet dit echt te doen zijn. Zorg er wel voor dat je bij het sturen een goeie hoogte hebt. Als je iets te scherp hebt gestuurd, moet je dus weer even omhoog 'klimmen'. Bovendien, het lukt je heus nog wel eens. Blijf rustig, en denk gewoon bij jezelf dat het heus wel kan. Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik vlieg met me muis.. dat gaat makkelijker dan met ''in mijn geval z,x en w,a,s,d'' dat kan je instellen ergens in het menu... Reageren
Bv202 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb hem in savegame-aanvraag gepost en Bling gaat hem doen (als ie klaar is met eten^_^). Achteraf, als ik de storyline heb uitgespeeld, ga ik zelf nog goud halen, maar nu ben ik gefrustreerd erdoor en wil dolgraag verder, dus laat ik hem maar voor me doen Bedankt voor de tips P.S.: @Cavia: Sorry voor mijn eerste reactie in dit topic... Maar gisteren was ik erg slecht gezind door IRL problemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.