DenkaanHenk Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Missie(s):High Stakes Low Rider , Og Loc , En Home Invasion. Cheaten: (ja/nee)Nee. Versie:V2.0 Overig:Ze lukken me niet omdat mijn pc steeds slomer word worden sommige missies wat moeilijker. De pc is pas 5 jaar oud. Maarja doe je best. Ik zal degene die de missies doet erg dankbaar zijn. Alvast bedankt. Dan kan ik straks mischien lekker veder.
BaasB Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Missie(s):High Stakes Low Rider , Og Loc , En Home Invasion.Cheaten: (ja/nee)Nee. Versie:V2.0 Overig:Ze lukken me niet omdat mijn pc steeds slomer word worden sommige missies wat moeilijker. De pc is pas 5 jaar oud. Maarja doe je best. Ik zal degene die de missies doet erg dankbaar zijn. Alvast bedankt. Dan kan ik straks mischien lekker veder. Doe ik wel. EDIT: Ik heb de missies Home Invasion, OG Loc, en High Stakes, Low-Rider voor je gehaald. Beloning Home Invasion: Respect + Beloning OG Loc: Respect + Beloning High Stakes, Low-Rider: $1000,- Extra: Je kunt, na het uitgespeeld hebben van de missie Home Invasion, de Burglary Missies (inbreken) gaan doen. Verder kun je nu ook de missies van OG Loc gaan doen. Deze missies worden op de map aangegeven met dit tekentje: Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 28 januari 2007 door BaasB
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) doe ik veel succes baasB Bewerkt: 28 januari 2007 door caviaIIIII
Recommended Posts