Jump to content

Mr. Bean's holiday

Mr. Bean's holiday  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe ga jij Mr.Bean's holiday bekijken?

• In de bios
      3
    • Op dvd
      3
    • Als hij op tv komt
      3
    • Bij iemand anders
      0
    • Niet
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Er komt een nieuwe film in de bios, weer een nalangverwachte Mr. Bean film!!!

Mijn vraag is, ben er wel benieuwd naar, hoe ga jij de film kijken, of ga je hem wel kijken?

Dit is de officiele site (je kan er ook de trailer bekijken):

Mr. Beans Holiday

Verhaal:

In de film reist Mr Bean aanvankelijk van Londen naar Zuid-Frankrijk voor een welverdiende vakantie. Maar hij krijgt het weer voor elkaar om alles in het honderd te laten lopen en komt terecht in een screening voor zijn eigen video-dagboek op het filmfestival van Cannes.

Hij komt in de bios in Nederland: 29 maart 2007

[bron: Wikipedia]

Radio Es.

Geplaatst:

Niet, dit is té oud gewoon. Misschien als ik hem toevalling een x op tv zie, of iemand heeft 'm op dvd ofzo.

Geplaatst:

Ik denk niet dat ik deze film in de bioscoop ga kijken, heel misschien voor het uitgaan ofzo om er even wat humor in te blazen, maar de kans is klein. Op DVD ga ik hem wel huren. Vroeger kwamen er weleens kleine stukjes film van Mr. Bean op tv, wat altijd leuk was om te zien. Toen ik net even de trailer bekeek van de nieuwe film “Mr. Beans’s Holiday” moest ik best lachen toen hij werd getrokken door een auto en gemakkelijk langs alle racefietsers fietste, te droog.. :schater: Echt zo'n typische Bean actie.

Geplaatst:

OMG :o die ga ik dus zeker in de bios kijken :puh: ben echt fan van mr. bean.. echt van die droge humor, kan ik zo'n lol om hebben. Echt van die typische engelse humor

Geplaatst:

Ik vind Mr. Bean echt te gek! Maar als hij in de bios uit komt ga ik er niet meteen heen, ik heb nog wel het geduld om rustig te wachten tot hij op dvd uitkomt :)

Geplaatst:

Ik denk dat ik hem in de bios ga bekijken. We gaan regelmatig naar de bioscoop met vrienden, en zelf vind ik Mr.Bean altijd leuke humor hebben en zijn films altijd onzettend leuk. Ik wist zelfs niet dat hij een nieuwe film had. Dus reken maar van een ja dat ik hem ga bekijken..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...