Jump to content

stunt video


kevin software

Recommended Posts

hallo

ik wou eerst met lego gta na maken en filmn ik weet dat word drie keer niks.

mijn camera is kapot en ja niemand helpt me du daarom stop ik met lego.

maar ik wil wel graag een gta sa stunt video maken .

want dat gaat beter hoop ik.

als je mee wil doen heb je bepaalde dingen nodig.

1 gta SA

2 fraps full of een ander film progje

ik hoop dat er een paar mensen willen mee doen.

als je mee wil doen stuur mij dan een pm.

voor vragen zet een vraag in dit topic.

mensen die mee doen

--jovu123--

--caviaIIIII--

--geen--

--geen--

--geen--

groetjes kevinsoftware

>>> Door Dutchy3010: Vanwege verandering plan topic titel aangepast :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    4

  • Silverbyte

    4

  • kevin software

    4

  • Jericho

    4

Base-jump filmpjes maak ik redelijk vaak, puur

omdat ik dat heel tof vind.

Filmpjes als in de clip van Eric Prydz - Proper Education maak ik ook best vaak, ik

weet alleen niet of je daar ook interesse in hebt.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeeee!!! Ik help je nog met die andere video!!!!!! Ik heb er dit weekend aan gewerkt hoor :@ Het duurt gewoon even om hem te maken ja! Heb gewoon even geduld, volgend weekend is ie klaar denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeeee!!! Ik help je nog met die andere video!!!!!! Ik heb er dit weekend aan gewerkt hoor :@ Het duurt gewoon even om hem te maken ja! Heb gewoon even geduld, volgend weekend is ie klaar denk ik.

oke wat dacht je er van ik doe ook nog wel de lego film deal?:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik werkte er ook aan, maar mijn CD-ROM heeft de geest gegeven, dus nu werkt dat programma niet meer.

Ik heb nog ergens een vette stuntmovie, die upload ik nu wel even. Opletten: Er staat bovenaan www.fraps.com, maar ik heb nu wel Fraps full. Ik help je nu anders wel, en dit is gemeend, ik kan er namelijk ook niet aan doen dat m'n CD-ROM ineens de geest geeft.

Hier is mijn filmpje!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeeee!!! Ik help je nog met die andere video!!!!!! Ik heb er dit weekend aan gewerkt hoor :@ Het duurt gewoon even om hem te maken ja! Heb gewoon even geduld, volgend weekend is ie klaar denk ik.

oke wat dacht je er van ik doe ook nog wel de lego film deal?:)

Wat bedoel je daar nu mee? :? Gewoon ABN typen, dan begrijpt iedereen dat veel gemakkelijker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeeee!!! Ik help je nog met die andere video!!!!!! Ik heb er dit weekend aan gewerkt hoor :@ Het duurt gewoon even om hem te maken ja! Heb gewoon even geduld, volgend weekend is ie klaar denk ik.

oke wat dacht je er van ik doe ook nog wel de lego film deal?:)

Wat bedoel je daar nu mee? :? Gewoon ABN typen, dan begrijpt iedereen dat veel gemakkelijker ;)

ik ga gewoon door met de lego film :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik werkte er ook aan, maar mijn CD-ROM heeft de geest gegeven, dus nu werkt dat programma niet meer.

Ik heb nog ergens een vette stuntmovie, die upload ik nu wel even. Opletten: Er staat bovenaan www.fraps.com, maar ik heb nu wel Fraps full. Ik help je nu anders wel, en dit is gemeend, ik kan er namelijk ook niet aan doen dat m'n CD-ROM ineens de geest geeft.

Hier is mijn filmpje!

Goed filmpje ! Alleen zijn sommige stunts wel wat eenvoudig... (niet dat ik het zelf kan hoor, maar als je sommige filmpjes op youtube ziet...)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...