Pter Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) na lang rondneuzen heb ik wat (fake?) Screens gevonden. ze lijken mij heel eght, en als ik deze "screens" moet geloven speelt het in london af of een fictieve stad die op london lijkt. De (fake?) Screens: beetje onduidelijk hier zie je een soort van witte "bobcat" op het kruispunt deze is sowieso nep, je ziet een McDonalds Billboard,, en 1 van Nike Bewerkt: 28 januari 2007 door Pter
Jericho Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 GTA IV wordt zalig denk ik als dat screens zijn van het spel maar ik denk dat ze nep zijn.
BigM Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Al deze screens waaren al LANG bekend . Het is ook al bekend dat ze op een officieele site van R* games ook als fake verklaart zijn . Maar bedankt dat je dit toch nog met ons wou delen
The GamerII Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ze zien er opzich wel 'real' uit, maar ik denk dat het gewoon van een ander spel/gehucht is!
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Deze screens zijn hier al vaak gepost, en altijd zijn ze ontkend dat ze echt zijn, dit zijn gewoon fake screens! Als er echte screens komen, dan komen die ten vroegste in mei. Verder zou je is kunnen kijken in deze post, daar staat alles mooi uitgelegd, wanneer een afbeelding fake is... Als er afbeeldingen zijn, kun je dat natuurlijk altijd op dit forum lezen, dit forum weet het (bijna) altijd het eerst! GTA-Freak2
repsollenny Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 de 2e (met de civic) en de 3e lijken me te zwaar in vergelijking met de 1ste. ze zijn nie echt ze.
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik vind de 2e wel het mooist maar ik denk dat GTA IV wel die Graphics zal gebruiken
kamranoi Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 srry maar als het Londen is rijden ze NIET van rechts hoor
The GamerII Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Maar wie zegt dat GTA IV in werkelijkheid zich in Londen afspeelt?
haha Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 na lang rondneuzen heb ik wat (fake?) Screens gevonden.ze lijken mij heel eght, en als ik deze "screens" moet geloven speelt het in london af of een fictieve stad die op london lijkt. De (fake?) Screens: beetje onduidelijk hier zie je een soort van witte "bobcat" op het kruispunt deze is sowieso nep, je ziet een McDonalds Billboard,, en 1 van Nike De eerste screen is van geen een spel. Dus helemaal nep. De tweede screen is van een spel genaamd: 2 days to vagas De derde screen is van The Getaway 3
SamShine Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Na lang zoeken? Ze zijn hier al lang op het forum te vinden, kijk maar naar deze die eerste is in dit subforum al behandelt. Zoals eerder gezegt; alles wat je nu vindt over GTA IV is fake, pas als Rockstar met officele data komt kunnen screenshots en dergelijk bewonderen. Bewerkt: 30 januari 2007 door SamShine
White Gold Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ze zijn allemaal nep zoals al bevestigd is. Maar de 2e screen is een screen uit een spel dat nog uit moet komen voor de X-Box360, namelijk: 2 days to Vegas. En ook al lijken ze echt, foto's bewerken is niet echt moeilijk. Dus kunnen ze van een echte foto iets zoals de 3e maken
Golden Nugget Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik denk niet dat die plaaatjes waar zijn ze zien er niet egt uit
haha Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ze zijn allemaal nep zoals al bevestigd is. Maar de 2e screen is een screen uit een spel dat nog uit moet komen voor de X-Box360, namelijk: 2 days to Vegas. En ook al lijken ze echt, foto's bewerken is niet echt moeilijk. Dus kunnen ze van een echte foto iets zoals de 3e maken De derde plaatje is toch echt een screen van The Getaway 3 hoor.
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ja die derde is van The Getaway 3 voor Ps3 !
Recommended Posts