Jump to content

bullet veranderen en vraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ben begonnen met het veranderen van txd's (van die ene turtorial) en dat ging goed.

-alleen wil ik nu ook de bullet gaan veranderen, maar, als ik heb open met de txdworkshop, dan geeft hij alleen maar een plaatje voor de interior :N , maar ik wil juist de buitenkant veranderen, hoe kan ik dit doen. welke txd moet ik dan pakken.? help :?

-en met de mapvieuwer, heb ik ook een probleem, best lastig, alles is wit, alleen de bomen zijn gekleurd. hoe kan dit?

alvast bedankt

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Hey xSANx-xERWINx,

In de TXD van de bullet zitten alleen maar de textures van het interieur van de auto, omdat de buitenkant niet met textures is gedaan, maar met gta materials en kleurcodes. Dit is zo, omdat je anders geen reflectie en verschillende kleuren (random) zou hebben. Je zou hem kunnen hertexturen met gta materials door de dff te importeren in 3dsmax en dan deze post door te lezen, of je kunt hem een paintjob geven. Daarvoor is hier een tutorial te vinden. Veel succes met het bewerken van je auto's!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...