niely007 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 missie's de cesar missie met het racen ( ik kan gewoon nie racen ben er slecht in) cheaten mag versie v2.00 overige zet aub een lamborghini in het spel voor me
BaasB Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) missie's de cesar missie met het racen ( ik kan gewoon nie racen ben er slecht in)cheaten mag versie v2.00 overige zet aub een lamborghini in het spel voor me Doe ik wel even. EDIT: Na even nagedacht te hebben, kwam ik tot de conclusie dat ik gisteren de racemissie van Cesar Vialpando (High Stakes, Low-Rider) al voor je gehaald heb. Dus ik vraag me af waarom je hem nog een keer aanvraagt. In ieder geval, je vroeg de missie aan in dit topic: Klik. En zoals je ziet, heb ik de missie ook uitgespeeld, en staat de savegame gewoon in de bijlagen van mijn post. Dus het lijkt me een beetje overbodig als ik nou nog een keer de missie High Stakes, Low-Rider voor je ga doen. Of je moet een andere race missie van Cesar Vialpando bedoelen, maar vermeld dan ook a.u.b. even in de topic titel of in je lijstje de exacte naam van de missie. EDIT 2: Ah, ik zie het al, je bedoelde de missie Wu Zi Mu. Zou je dit de volgende keer a.u.b. duidelijk willen vermelden in de topic tite of in je lijstjel? Dat is makkelijker voor degene die de savegame doet, want dit kan verwarring opleveren (ik wil niet overkomen als een moderator hoor, maar dat scheelt gewoon tijd voor degene die de savegame doet). In ieder geval, ik ga er nu mee aan de slag. EDIT 3: Ik heb de missie Wu Zi Mu voor je gehaald. Beloning: $5000,- Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Extra: Na het uitspelen van de race missie Wu Zi Mu, krijg je er meteen weer een race missie achteraan, namelijk de missie: Farewell, My Love. Bij deze missie moet je hetzelfde parcours rijden als bij de missie Wu Zi Mu, maar dan in tegenovergestelde richting. Als je bij deze missie ook problemen hebt, wil ik die ook wel voor je doen. Alleen vandaag komt dat er niet meer van, want ik moet zometeen gaan. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf3.b Bewerkt: 28 januari 2007 door BaasB
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 over de lamborghini, dat kan alleen jij voor je eigen game.. dus niet voor de savegame die baasB gaat doen, en als hij een lamborghini erin gaat zetten en de savegame weer terug aan jou geeft, heeft hij de lamborghini en jij alleen de savegame zonder lamborghini..
niely007 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 over de lamborghini, dat kan alleen jij voor je eigen game.. dus niet voor de savegame die baasB gaat doen, en als hij een lamborghini erin gaat zetten en de savegame weer terug aan jou geeft, heeft hij de lamborghini en jij alleen de savegame zonder lamborghini.. ow sjuk maar het probleem is als ik mod blokkeert me spel en dan moet ik helemaal opnieuw beginnen
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 dan is dat misschine ook bij BaasB.. maar je kan dus niet met de lamborghini spelen in GTA SA..
niely007 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 dan is dat misschine ook bij BaasB..maar je kan dus niet met de lamborghini spelen in GTA SA.. is wel jammer ja >>> Door Bling: Gelieve deze discussie vanaf nu doorvoeren via PB of MSN, inplaats van dit topic vol te spammen met offtopic berichten. <<<
Recommended Posts