Mr.stickz Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik heb in versgillende filmpjes (op youtube enz...) gezien dat je replay doen maar is dat met een mod en kun je het ook op de ps2 doen(as het geen mod is)??? Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 met f1 kan je een herhaling doen van wat je net heb gedaan >> filmpje ervan << is dit wat je bedoelt? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Nee, dat kan helaas niet. Op de computer wordt de data van GTA San Andreas vanaf de computer 'afgespeeld' tijdens het spelen. Je kunt dus iets terug zien, omdat het in het geheugen van de computer staat. Bij de Playstation wordt GTA San Andreas echter helemaal van de DVD afgespeeld. Je kunt de DVD niet zomaar 'terugspoelen', een replay op de PS is dus technisch onmogelijk Reageren
robinho123 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kan je op de pc ook die replays opslaan? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kan je op de pc ook die replays opslaan? Je kan ze wel weer opslaan, dit kan met F2 of F3. Volgens mij komen ze dan niet in bijvoorbeeld je User Files terecht, je kan ze alleen weer terug kijken in het spel. Wil je een filmpje maken, en het vervolgens later weer terug kijken dan raad ik je aan Fraps te downloaden. Met Fraps kun je 30 seconden iets opnemen, en het vervolgens weer terug kijken! Reageren
robinho123 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kan je op de pc ook die replays opslaan? Je kan ze wel weer opslaan, dit kan met F2 of F3. Volgens mij komen ze dan niet in bijvoorbeeld je User Files terecht, je kan ze alleen weer terug kijken in het spel. Wil je een filmpje maken, en het vervolgens later weer terug kijken dan raad ik je aan Fraps te downloaden. Met Fraps kun je 30 seconden iets opnemen, en het vervolgens weer terug kijken! oke thnks Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 om je filmpje terug te kijken met fraps - C:(of een andere schijf..)/fraps en dan staan ze er.. met bijv. de naam: gta sa - 2007 1-12 20-41 60-51 dus je moet wel kijken welke t is Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Nee, dat kan helaas niet. Op de computer wordt de data van GTA San Andreas vanaf de computer 'afgespeeld' tijdens het spelen. Je kunt dus iets terug zien, omdat het in het geheugen van de computer staat. Bij de Playstation wordt GTA San Andreas echter helemaal van de DVD afgespeeld. Je kunt de DVD niet zomaar 'terugspoelen', een replay op de PS is dus technisch onmogelijk maar op de ps2 heb je tog een memory card en daar staat nog genoeg ruimte op... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Nee, dat kan helaas niet. Op de computer wordt de data van GTA San Andreas vanaf de computer 'afgespeeld' tijdens het spelen. Je kunt dus iets terug zien, omdat het in het geheugen van de computer staat. Bij de Playstation wordt GTA San Andreas echter helemaal van de DVD afgespeeld. Je kunt de DVD niet zomaar 'terugspoelen', een replay op de PS is dus technisch onmogelijkmaar op de ps2 heb je tog een memory card en daar staat nog genoeg ruimte op...GTA:SA voor PS2 gebruikt de memory card alleen voor het opslaan v/d savegame(s), verder heb je bij de opties geen mogelijkheden om filmpjes op te slaan of uberhaupt af te spelen, ook armax kan je hierbij niet helpen. Wat je wel evt. kan doen is je TV aansluiten op een apparaat dat het beeld kan opslaan zoals een video-recorder (voor de jeugdigen onder ons: dit apparaat komt uit het vorige millenium) of een DVD-recorder (dit zal voor de jeugdige kijkers meer tot de verbeelding spreken). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.