Jump to content

2 Fouten met ons forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Phpbb forum. Het is nu helemaal online. Alleen zitten er waarschijnlijk twee fouten in, deze weet ik allleen niet op te lossen.

Jullie hulp kan ik dus zeker wel gebruiken;

1. Wanneer je inlogd dan krijg je de melding Pagina kan niet worden weergegeven, als je de pagina vernieuwd ga je terug naar het forum en ben je WEL ingelogd.

2. Als je naar het Admin Panel wilt gaan om dingen te veranderen aan het forum krijg je diezelfde melding, Pagina kan niet worden weergegeven.

Wie weet de oplossing zodat we verder kunnen met het bouwen van ons forumpje.

Blink

Geplaatst:

Welke PHPbb versie heb je? Heb je er ook nog mods of iets dergelijks toegevoegd of geknoeid met wat .php bestanden? Het is niet handig om nu al het forum de herinstalleren, want dat lijkt me nogal veel werk.

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Phpbb forum. Het is nu helemaal online. Alleen zitten er waarschijnlijk twee fouten in, deze weet ik allleen niet op te lossen.

Jullie hulp kan ik dus zeker wel gebruiken;

1. Wanneer je inlogd dan krijg je de melding Pagina kan niet worden weergegeven, als je de pagina vernieuwd ga je terug naar het forum en ben je WEL ingelogd.

2. Als je naar het Admin Panel wilt gaan om dingen te veranderen aan het forum krijg je diezelfde melding, Pagina kan niet worden weergegeven.

Wie weet de oplossing zodat we verder kunnen met het bouwen van ons forumpje.

Blink

Misschien heb je de config niet goed gedaan en heb je de foute url van de website? Kijk dat nog maar is na in de adres balk boven of je als je een error (404?) krijgt dat je wel de juiste url hebt. Daar ligt het soms aan als je je board verhuist ofzo.

Geplaatst:

Als het dan nog niet goed is, installeer dan zonodig het forum even opnieuw. Als je dan weer de fout krijgt raad ik je aan op op het forum van phpBB te vragen. (Hier) Ik denk dat die lui het zowieso wel weten. ;)

Geplaatst:

Ikzelf heb nu de fout ook na de installatie, maar hebben je Phost al hoster.

Zoja, dan ligt het misschien aan de service van Phost, had ook al eerder problemen toen met Phost met name over E107, maar een ja het kan een keer fout gaan.

Geplaatst:
Ikzelf heb nu de fout ook na de installatie, maar hebben je Phost al hoster.

Zoja, dan ligt het misschien aan de service van Phost, had ook al eerder problemen toen met Phost met name over E107, maar een ja het kan een keer fout gaan.

Soms moet je bepaalde tokens aanzetten in de configuratie. Of controlleren of de paden of permissies goed staan.

@Follow. Als je contact met je host opneemt kunnen ze je vast wel helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...