sindini Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 gta is goed geinstaleerd nergens mee gekloot voldoet aand e systeem eissen ik krijg deze fout Verzenden... Niet verzenden wie kan me helpen ? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Hardware Problemen .<<< Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 had ik ook vanmiddag, ik had m opnieuw geinstaleerd en toen deed ie t weer.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dat kan aan verschillende dingen liggen. Je DVD is het waarschijnlijk niet, omdat je wel goed kon installeren. Probeer hem nog een keer opnieuw te installeren. Geef bij foutmeldingen wat meer informatie, en post het liefst een screenshot van de foutmelding. Ga ook naar Start -> Uitvoeren. Typ daar dxdiag Nu krijg je je systeem specificaties te zien. Maak daar ook een screenshot van en post die hier. Nu geef je nog erg weinig informatie, hier kunnen we niet echt veel mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.