Robf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 NB. ik heb de zoek functie gebruikt met als zoekopdrachten Dreammakers; dream makers en Idols. ok, dus ik zat in een auto lekker te cruisen. ineens hoor ik die reclame over dreammakers komt dit niet verdraait veel overeen met Idols en X factor?? ik kan hier natuurlijk geen screenshot van posten. je kan zelf natuurlijk ff op User music channel zetten en wachten tot de reclame langs komt. wie is dit met me eens? dat Dream makers het zelfde is als Idols?? Reageren
-eend- Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 toen GTA SA werd gemaakt was X factor er nog niet.. maar met idols weet ik t niet.. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 lijkt me niet, want Dreammaker zal ook toch iets anders kunnen zijn dan een muziekprogramma? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Het zou ook zoiets als MTV Made kunnen zijn. Natuurlijk kan het zoiets als Idols of X Factor zijn, maar dan zie ik de link naar een easter egg niet hoor. Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik kan fout zitten, maar volgens mij is 'Dream Maker' dat gedoe over je angsten kwijtraken. Die reclames die je wel eens hoort op de radio Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 @ Koen729: Je zit fout dus (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy". Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 @ Koen729: Je zit fout dus (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy". Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo. Oops... :$ >>> Door Dutchy3010: En dit is dus gewoon spam. Je had bijvoorbeeld je vorige bericht kunnen editten... Maar dit voegt echt helemaal geen waarde toe, dus laat het voortaan achterwege .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.