Jump to content

Dream makers

Recommended Posts

Geplaatst:

NB. ik heb de zoek functie gebruikt met als zoekopdrachten

Dreammakers; dream makers en Idols.

ok, dus ik zat in een auto lekker te cruisen. ineens hoor ik die reclame over dreammakers

komt dit niet verdraait veel overeen met Idols en X factor??

ik kan hier natuurlijk geen screenshot van posten.

je kan zelf natuurlijk ff op User music channel zetten en wachten tot de reclame langs komt.

wie is dit met me eens?

dat Dream makers het zelfde is als Idols??

Geplaatst:

lijkt me niet, want Dreammaker zal ook toch iets anders kunnen zijn dan een muziekprogramma?

Geplaatst:

Het zou ook zoiets als MTV Made kunnen zijn.

Natuurlijk kan het zoiets als Idols of X Factor zijn, maar dan

zie ik de link naar een easter egg niet hoor.

Geplaatst:

Ik kan fout zitten, maar volgens mij is 'Dream Maker' dat gedoe over je angsten kwijtraken. Die reclames die je wel eens hoort op de radio :)

Geplaatst:

@ Koen729: Je zit fout dus :puh: (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy".

Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo.

Geplaatst:
@ Koen729: Je zit fout dus :puh: (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy".

Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo.

Oops... :$

>>> Door Dutchy3010: En dit is dus gewoon spam. Je had bijvoorbeeld je vorige bericht kunnen editten... Maar dit voegt echt helemaal geen waarde toe, dus laat het voortaan achterwege :).<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...