White Gold Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Beantwoord de poll en geef een reactie. Zelf vind ik NFSU2 de beste soundtrack. Die heeft gewoon de beste race muziek . EDIT: ik zie de poll niet.. kan iemand dat veranderen? Bewerkt: 29 januari 2007 door White Gold Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ik heb alleen NFSU 1 gespeeld, dus kies ik maar voor die Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Need For Speed Underground 2 heeft de beste Soundtrack omdat dat eigenlijk de enige met zoveel hiphop is Reageren
Dikbuik Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Need For Speed Underground 2 heeft de beste Soundtrack omdat dat eigenlijk de enige met zoveel hiphop is Daarom kies ik er niet voor. ik hou persoonlijk niet van hiphop en kies dus underground 1 omdat die veel minder hiphop had Reageren
Mastertuner Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vind die achtergrondmuziek van NFS MW (Most Wanted) Reageren
commando Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind NFS road challenge NFS porsche en NFS Hot Pursuit 2 de beste soundtracks hebben Reageren
need my speed Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 En ik Most Wanted en Underground 1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.