Jump to content

externe shijf?

Recommended Posts

Geplaatst:

beste medeforumers,

ik heb een probleem.

ik heb een mobiele telefoon met een usbkabel om bestanden van en naar de pc te sturen, daarvoor heb ik dan een speciaal programma wat bij de mobiel zat, alleen nu werkt de hele boel niet meer en ik heb al naar klantenservice gebeld en ik heb um al 20000000 keer op nieuw geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet dus nu is mijn vraag of iemand hier opt forum ook weet of ik de mobiel niet als externe schijf kan laten zien, net zoals bij een mp3 speler.

B.V.D.

[NL]BoBo[FRL]

PS. graag alleen reageren als je een mogelijke oplossing weet.

Geplaatst:

euhm, zou jij niet bekijken in de "Deze Computer" want aangezien jij iets aansluit op de USB poort dan komt er meestal een onbekende station bij (bij me is in ieder geval "F://")

Geplaatst:

Een telefoon heeft vaak wat meer functies dan een mp3 speler, dingen als kalender synchronisatie en dergelijke. Dit werkt vaak net iets anders dan domweg bestandjes heen en weer gooien. Daarom is het niet gewoon een extra schijf stations als je hem aansluit. Sommige telefoons hebben dit wel, maar dit is dan meer een "extra".

Als het niet standaard werkt (zoals in jou geval, je hebt namelijk extra software) nodig, dan wordt het lastig denk ik, vaak ben je dan aangewezen op "third party software" (lees: hobbyisten).

Wat ik wel eens merk is dat het apparaat in een andere poort drukken helpt, vraag me niet waarom, maar soms helpt het.

Wat je ook nog zou kunnen proberen:

1) Sluit de telefoon aan

2) ga naar apparaatbeheer (rechtermuisknop op deze computer, geavanceerd, apparaatbeheer)

3) zoek de items op van je telefoon (vaak herkenbaar aan typenummer merk of iets dergelijks)

4) verwijder deze items

5) telefoon verwijderen

6) reboot

7) software opnieuw installeren

Geen garanties, maar 't proberen waard.....

Geplaatst: (bewerkt)

post-11782-1170162283_thumb.jpg

zegt genoeg tog?

en @ goudvis wat is rebooten?(als ik dat niet weet kan ik het ook niet doen tog?)

>>> Door GTA-Sheep: Rebooten is je systeem opnieuw opstarten.....<<<

TY GTA-Sheep :)

(ik laat nog weten of het gelukt is)

nieuw probleem!

als ik installeer dan krijg ik de melding: "Kan C:\....\pbkInstall.dll niet laden"

en als ik dan het programma wil opstarten krijg ik de melding: "Kan de toepassing: WUNPACLN.dll niet vinden. Het op nieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem mogelijk oplossen."

nou na 36 keer opnieuw installeren doet ie dat nog steeds...(HELP!)

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...