Jump to content

Online gta sa spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt nu gewoon het ZIP-bestand geopend zie ik. Eerst moet je alle bestanden uitpakken in de directory van je keuze (als je geen keuze maakt gebruikt het programma daar standaard dezelfde map voor als waar je het bestand hebt gedownload) en daarna moet je de uitgepakte map de .exe draaien. Dat installeert SA-MP op je schijf (volg de stappen) en daarna kan je spelen :Y

Geplaatst:
Je hebt nu gewoon het ZIP-bestand geopend zie ik. Eerst moet je alle bestanden uitpakken in de directory van je keuze (als je geen keuze maakt gebruikt het programma daar standaard dezelfde map voor als waar je het bestand hebt gedownload) en daarna moet je de uitgepakte map de .exe draaien. Dat installeert SA-MP op je schijf (volg de stappen) en daarna kan je spelen :Y

Ik heb de bestanden uitgepakt in ''GTA User Files''

dan volg ik het niet meer. wat moet ik nu doen?

Geplaatst:

Ik weet het niet geheel zeker, maar als ik de bestanden zo zie heb je de server-versie gedownload. En je hebt de client-versie nodig.

Als je ==>deze<== neemt (en dan het onderste bestand waarbij Client staat) zou het goed moeten gaan :Y. En daarna hetzelfde natuurlijk: uitpakken en de .exe draaien.....

Geplaatst:

jonges ik heb een ZEER DRINGENDE vraag;

als ik bij gta-mp ergens op dubbelklik, start gta op, maar dan?? dan kom ik in het gewone menu en wat meot ik dan doen??? new game ofzo?!?!?!!??!

plz help ik wil graag online spelen!!!

Geplaatst:

Als je hebt 'geconnect'(ik kan het fout hebben) dankrijg je idd. het Beginmenu. Hier klik je op New Game en dan kom je in de wereld...

Geplaatst: (bewerkt)

uwhm... het lukt nog niet echt... ik heb dus gedubbelklikt op een server en dan opentie sa, dan druk ik op start-new game en krijg ik dat filmpje van het vliegveld -die skip ik natuurlijk- en dan kom ik bij dat bmxje weetjewel....

edit wat is een rcon password???

Bewerkt: door tosti77
Geplaatst: (bewerkt)

Loopt je SA: mp wel op de achtergrond? Anders doet hij het natuurlijk niet :schater:...

EDIT: Dat is dacht ik voor de Admins van zo'n server...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Je start SA:MP op, dan krijg je een scherm met de server.

Kies een server uit en ''connect'', dan krijg je op je beeldscherm: grand theft auto san andreas multi player.

Dan krijg je net als bij ''GTA SA SP '' een Load Game beeld. Dan join je de server.

En soms zie je dan het vinewood bord.. Start SA:MP opnieuw tot je uit een poppetje kan kiezen en spelen.

:cya:

Geplaatst:
ik dubbelklik gewoon en dan blijft sa-mp natuurlijk wel op de achtergrond...

Om even wat preciezer te zijn. Je moet geen 'new game' starten in GTA zelf. Als je het programma SA-MP opent heb je onderin 3 opties staan. Namelijk; 'Favorites' 'Internet' en 'Official'. Druk op 'Internet', je krijgt dan een lijst te zien met allemaal servers. Dubbelklik op een server, en de server wordt gestart. Echter weet ik niet hoe je dan bij het menu van San Andreas, het spel zelf komt. Je moet zodra je geklikt op een server namelijk een laad scherm zien van SA-MP. Je komt daarna de server binnen, en dan kan je spelen. Wellicht heb je op 'ESC gedrukt, maar dat moet je niet doen.

Geplaatst:

dit krijg ik niet hoor, als ik dubbelklik word gta gewoon gestart, kan dat gebeuren doordat ik een crack gebruik??:$:$

Geplaatst:

dat meen je niet!!!!!!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

maar er was toch nog een andere multiplayer voor gta sa?? kan ik die niet proberen??

Geplaatst:
dat meen je niet!!!!!!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Naar aanleiding van deze zin, neem ik aan dat je het spel inderdaad illegaal hebt? Sorry, maar zoals al gezegd werd, mogen we je dan niet verder helpen.

Slotje..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...