gammie_ Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Ik verveelde me vandaag dus heb ik wat tijd in deze nieuwe signature gestopt. V1 V2 (Edit) <ik heb de Shift toets in gehouden bij het vergroten/verkleinen nu lijkt hij niet zo uitgerekt alleen jammer dat ik hem niet zo groot over de signature kan uitrekken.. Rate's en tips zijn van harte welkom (willen jullie er ook bij vertellen welke V (versie) het beste is?) Bewerkt: 29 januari 2007 door Global Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 V2 vindt ik uiteraard mooier vanwege de render. Je kan beter de render iets kleiner in je signature hebben dan dat het uitgerekt is. Het is altijd een beetje passen en meten met een render, als je wilt dat de render de signature wat meer opvult kan je beter de render in zijn geheel iets groter laten.. Maar goed, verder met je signature. Ik vindt de achtergrond mooi, ik krijg echter een beetje de indruk dat je er een pattern doorheen hebt gegooid, dat vindt ik iets minder. De render komt me qua kleur iets te vel en te scherp over, iets zachtere kleuren staan denk ik beter. De border is een smaakkwestie, persoonlijk denk ik dat een 1pxl zwarte border beter staat dan deze, hoewel deze versie ook niet misstaat. De tekst is goed, misschien een iets lagere masteropacity van de tekstlayer.. Over het algemeen een leuke signature, die een 7/10 verdiend. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Bedankt voor je rate en tips RonaldVC Ik vindt de achtergrond mooi, ik krijg echter een beetje de indruk dat je er een pattern doorheen hebt gegooid, dat vindt ik iets minder. Ik heb er geen pattern doorheen gebruikt, alleen brushes.. ect. De render komt me qua kleur iets te vel en te scherp over, iets zachtere kleuren staan denk ik beter. Hij is inderdaad wat aan de velle kant, alleen met Create new fill or adjustment layer>Color Balance of Brightness/Contrast kan ik het niet echt verbeteren omdat dat velle ernog wat in blijft en kwa kleur wordt het niet echt mooier.De border is een smaakkwestie, persoonlijk denk ik dat een 1pxl zwarte border beter staat dan deze, hoewel deze versie ook niet misstaat. De tekst is goed, misschien een iets lagere masteropacity van de tekstlayer.. Ik heb even de border op 1 pxl en zwart gezet alleen waar vind ik de ''masteropacity van de tekstlayer..? ik heb dus de border 1 pxl en zwart gemaakt en de render heb ik geprobeerd de Opacity op 80% te zetten en Fill 80% te zetten. Reageren
tiesto Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 best orgineel, een sig van age of empires vind ik ik vind de achtergrond echt mooi geworden en je ziet bij de rechter arm echt een beetje die schaduw ik vind het lettertype links boven niet heel vet en je ziet ook nog een paar witte pixeltjes toch vind ik hem echt goed gelukt en ik geef het een 8,5 succes Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Bedankt voor je rating tiesto Nog meer rates of tips? Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Een 7/10. Ik heb mooiere gezien een ook slechtere. V.2 is uiteraard beter . Misschien dat die wel wat voller had gekund.. maar dit is ook al gaaf. Wat ik je geef staat in het begin. Tips kan ik je niet geven, want ik leer net photoshoppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.