Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan door middel van 2dfx, de licht/water/enz effecten van GTA. Ze zitten meestal als omni verwerkt in de dff van een object. Hierover heeft bradleyH een videotutorial gemaakt die hier te vinden is. Het is redelijk moeillijk dus neem de tijd om het allemaal goed te begrijpen. Veel succes.

//> Edit: Hehe, eindelijk van die internal server error af :-(

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...