Jump to content

Dildo Dodo & Demolition Man


Edward Boots

Recommended Posts

Wie van jullie diehards kan mij helpen bij deze twee missies

Bij de Dildo Dodo krijg ik de Skimmer niet de lucht in, Hebben jullie tips voor de besturing van de skimmer om deze in de lucht te krijgen? Ik heb werkelijk iedere toets geprobeerd?! :?

Bij de Demolition Man lukt het me niet om de Goblin normaal te besturen, hebben jullie tips voor de besturing van dit kreng voor de PC? :sst:

Thanx

LANCE (ED)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie van jullie diehards kan mij helpen bij deze twee missies

Bij de Dildo Dodo krijg ik de Skimmer niet de lucht in, Hebben jullie tips voor de besturing van de skimmer om deze in de lucht te krijgen? Ik heb werkelijk iedere toets geprobeerd?! :?

Bij de Demolition Man lukt het me niet om de Goblin normaal te besturen, hebben jullie tips voor de besturing van dit kreng voor de PC? :sst:

Thanx

LANCE (ED)

De Skimmer besturing moet je wel eerst goed onder de knie krijgen. Oefen dus eerst voordat je daadwerkelijk aan de missie begint, maak wat test rondjes bijvoorbeeld. daarnaast raad ik je aan de toetsen goed in te stellen. Stel de toetsten zo in dat je er gemakkelijk bij komt, dat is voor jou het makkelijkste. De skimmer krijg je de lucht in met de NUM-lock toetsen, met '6' ga je de lucht in, met '9' daal je. Met de toetsen 'A', 'D', 'Q' en 'E' kun je vervolgens sturen.

Ook voor de Goblin moet je de Num-lock toetsen gebruiken. Ook hier ga je omhoog met '6', en daal je met '9'. En met de toetsen 'A', 'D', 'Q' en 'E' kun je bij sturen. Het is vanaf hier moeilijk uit te leggen, ik had er vroeger ook moete mee. Maar onthoud; 'Oefening baart kunst.'! Probeer dus eerst de missie, en vogel alles uit.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon simultaan indrukken en weer loslaten vd knop om gas te geven.

en voor de missie : naar beneden vliegen elke keer je een arbeider ziet en ze neermaaien.

en dildo dodo : zelfde taktiek om op te stijgen en na een tijdje hou je de 'gas' knop ingedrukt tot je bij je eerste corona bent en dan weer loslaten en je vliegt vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat je de skimmer makkelijker de lucht ik krijgt als je niet stijl probeert op te stijgen. Gewoon eers zo hard mogelijk over het water varen totdat je de skimmer langzaam omhoog kan laten gaan met 'num 6'. Geef 'num 6' een paar tikjes zodat je niet heel stijl gaat stijgen maar langzaam en geleidelijk. Houd wel 'w' ingedrukt voor gas geven. Zodra je een hoogte hebt berijkt is het vliegen niet heel moeilijk meer. Dan heb je ook wel snelheid. Tijdens het dalen kun je snelheid winnen en daar kun je weer gebruik van maken als je weer omhoog moet :). Veer succes met de missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had met Demolition Man eerst ook onwijze moeite. Toen ben ik alle Chopper Checkpoints gaan doen om eerst de besturing van de heli onder de knie te krijgen. Daarna ben ik met die RC Raider gaan oefenen. Gewoon om de besturing onder de knie te krijgen :)

Edit tijdens de missie vind ik het trouwens het makkelijkste om met de bovenste 2 te beginnen. Dan de eerste en dan die op de eerste etage. Het is misschien een rare volgorde maar ik vind het makkelijkste als je niet helemaal naar boven meer hoeft te vliegen voor de laatste.

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip, ga eerst het gebouw in zonder bom, je kunt dan met je wieken alle bouwvakkers vermoorden en de plek verkennen, ga dan je bommen halen en op die manier van beneden naar boven werken wanneer de tijd is gestart, je hoeft er namelijk niet weer uit, dus begin nooit bovenaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Goblin is in het begin wel kut maar zodra je 'm onder de knie hebt haal je die heli missies zo. De heli die op het dak van Vercetti's mansion staat gebruik ik echt supervaak, vlieg er altijd me naar de missies toe. Heli's _O_

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

De Goblin is in het begin wel k*t maar zodra je 'm onder de knie hebt haal je die heli missies zo. De heli die op het dak van Vercetti's mansion staat gebruik ik echt supervaak, vlieg er altijd me naar de missies toe. Heli's _O_

Niet schelden graag :).

Mvg, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...