yvea0 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Choke_them_up_by_yvea0.zipFetching info... Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Screenshots komen binnenkort Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag PS: je kan het ook een breek-zijn-nek mod noemen IK KAN OP DIT MOMENT GEEN SCREENS MAKEN Bewerkt: 29 januari 2007 door yvea0 Reageren
Lustah Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 yvea0 zei: Choke_them_up_by_yvea0.zipFetching info... Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag Klinkt goed, ik wacht nog op screenshots/reacties voordat ik hem download. Daarna gef ik een echte reactie Reageren
erterer0 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Leuk, maar maakt hij niet gewoon de kife onzichtbaar? KUTGW Reageren
yvea0 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 erterer0 zei: Leuk, maar maakt hij niet gewoon de kife onzichtbaar?KUTGW De knife kan je gewoon nog gebruiken Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Grijpt CJ echt iemand bij zijn/haar strot, of ziet het er gewoon uit als je het met een knife doet? Post anders ff een screen Reageren
EXIT Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Lustah zei: yvea0 zei: Choke_them_up_by_yvea0.zipFetching info... Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag Klinkt goed, ik wacht nog op screenshots/reacties voordat ik hem download. Daarna gef ik een echte reactie het is iritant als je een hele quote post direct na de post v/d quote. een quote hoeft alleen als de post een tijdje ouder is al de jouwe >>> Door Dutchy3010: Dat is jouw mening, ik ben bijvoorbeeld van mening dat het altijd wel handig is om een post te quoten, zodat je precies weet waarop je reageert.<<< on: wij willen screens, wij willen screens Reageren
Puma Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: Maarja, als je een hand-om-zijn-nek-greep wil doen, dan zul je onder andere de animatie moeten veranderen, en dat lijkt me erg ingewikkeld, en je zult ervoor moeten kunnen scripten. Textures veranderd, I guess?? PWC, Grtz Puma. Reageren
tinyq Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 bij mij werkt hij echt goed yo vet gangsta tinyq zei: bij mij werkt hij echt goed yo vet gangsta dus niet hij werkt niet gr tinyq Reageren
Puma Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 We zitten nu al een halve maand verder, wanneer komen die screens nu? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik vind het een leuke mod. Alleen jammer dat je niet meer met de vuist kunt slaan! Maar toch een leuke mod. KUTGW! Van J.V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.