lennyboy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 kan iemand deze missie voor mij doen of die missie voor Fender Ketchup en ik heb de missie monster gedwonload en dan krijg ik het bestand monster ,rar maar wat moet ik dan doen kan iemadn mij helpen alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Dit lijkt me eerder missiehulp als een savegame aanvraag. Daarom verplaatst naar het missiehulp forum. Mocht het toch de bedoeling zijn om een savegame te plaatsen, dan moet je die maar even toevoegen.<<< Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) zet m in gta sa user files en wat is fender ketchup? is dat een missie? ik wil m wel doen als t t missie is Bewerkt: 29 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 kan iemand deze missie voor mij doen of die missie voor Fender Ketchup en ik heb de missie monster gedwonload en dan krijg ik het bestand monster ,rar maar wat moet ik dan doen kan iemadn mij helpen alvast bedankt De aanvraag mag iemand anders doen, met je andere probleem wil ik je wel helpen. Je pakt als eerst het .rar bestand uit, dit kan met WinZip of WinRar. Het bestand dat daar uitkomt is je savegame, die savegame plaats je in je GTA San andreas User Files. En die User Files zijn weer te vinden in de map Mijn Documenten! Reageren
lennyboy Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 kan iemand deze missie voor mij doen of die missie voor Fender Ketchup en ik heb de missie monster gedwonload en dan krijg ik het bestand monster ,rar maar wat moet ik dan doen kan iemadn mij helpen alvast bedankt De aanvraag mag iemand anders doen, met je andere probleem wil ik je wel helpen. Je pakt als eerst het .rar bestand uit, dit kan met WinZip of WinRar. Het bestand dat daar uitkomt is je savegame, die savegame plaats je in je GTA San andreas User Files. En die User Files zijn weer te vinden in de map Mijn Documenten! maar waar kan ik dat winzip vinden of waar moe ik ht downloaden Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Google is je beste vriend (tenminste mijne wel...). Kijk eens aan! WinZIP: Klik om te downloaden... WinRAR: Klik om te downloaden... Om een bestandje uit te pakken is vrij simpel, klik rechts en klik op Uitpakken. Mvg, VWO-er Bewerkt: 29 januari 2007 door VWO-er Reageren
lennyboy Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Google is je beste vriend (tenminste mijne wel...).Kijk eens aan! WinZIP: Klik om te downloaden... WinRAR: Klik om te downloaden... Mvg, VWO-er heel erg bedankt en wat moet ik dan precies doen met het bestand wat ik heb gedownload Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 in GTA SA userfiles zetten, bij ''mijn documenten'' en als er al een savegame in dat slot staat, moet je die eerst even back-uppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.