Nickonly Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 In SA heb je genetric objecten die als je er tegenaan tijd kapot vallen. Zoals lantarenpalen, verkeerslichten en hekjes. Mijn vraag is dus: hoe maak je bijvoorbeeld zo'n lantarenpaal die je kapot kan rijden. Zou fijn zijn als iemand even goed uitlegd hoe je dit doet. Ik hoef niet te weten hoe je 'm dan ook kan laten branden. (Ik kan al moddelen en ik heb hier al een mooie lantarenpaal staan, dus ik wil dus alleen weten hoe je die kapot kan rijden) Alvast bedankt, Nickonly Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Als je in 3dsmax de map IO opstart, staat onder het kopje ''objects properties, render effects'' breakable. Vink deze aan voordat je je IPL en IDE exporteert. Er staat ook bij dat je je object moet aangeven in de objects.dat, die natuurlijkj in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data te vinden is en te openen valt met kladblok. Bovenaan dit bestand staat alle betekenissen uitgelegd, bestudeer dit eens en ga wat proberen. Volgens mij is er op gtaforums.com ook een uitleg te vinden, maar dit weet ik niet zeker Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ok, bedankt! Ik zal er eens mee gaan testen. Verwacht resultaat snel! Reageren
Pemp Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Kan dat dan Bijv. ook bij huizen en auto's? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.