Jump to content

vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemadn een missie voor me doen dat je de vliegschool hebt gehaald en verder kunt

ik heb versie 2 ofzo

Geplaatst: (bewerkt)

Dan dien je wel eerst je savegame te plaatsten.

Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 )

Ga dan naar GTA San Andreas User Files.

Meestal te vinden in de map mijn documenten.

C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie.

save.JPG

Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game.

Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4"

Plaats daarna je savegame via de bijlage functie van het forum.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:
Dan dien je wel eerst je savegame te plaatsten.
Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 )

Ga dan naar GTA San Andreas User Files.

Meestal te vinden in de map mijn documenten.

C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie.

save.JPG

Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game.

Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4"

Plaats daarna je savegame via de bijlage functie van het forum.

weet je ook waar ik die missie kan downloaden

even in volgorde-

Jij post je savegame in de bijlagen ( staat in gta sa userfiles in ''mijn documenten'')

naam: GTASAsf1.b of een andere slot als je bijv. slot 4 heb is je naam zo: GTASAsf4.b het cijfer 1 is veranderd in een 4. en zo is het met slot 1.8.

HerrieM doet de missie voor je, plaatst de savegame terug waar in ''learning to fly'' gehaald is.

jij download de savegame - opslaan - mijn documenten - gta sa userfiles en zet m erin dan krijg je een melding van blablabla bestaat al wil je dit bestand overschrijven? druk op ''ja''.

start GTA SA op en speel de savegame die je net hebt gedownload - als het goed is is nu de missie ''learning to fly'' voor je gehaald en kan je verder spelen :)

is dit wat je bedoelt?

:cya:

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:
even in volgorde-

Jij post je savegame in de bijlagen ( staat in gta sa userfiles in ''mijn documenten'')

naam: GTASAsf1.b of een andere slot als je bijv. slot 4 heb is je naam zo: GTASAsf4.b het cijfer 1 is veranderd in een 4. en zo is het met slot 1.8.

HerrieM doet de missie voor je, plaatst de savegame terug waar in ''learning to fly'' gehaald is.

jij download de savegame - opslaan - mijn documenten - gta sa userfiles en zet m erin dan krijg je een melding van blablabla bestaat al wil je dit bestand overschrijven? druk op ''ja''.

start GTA SA op en speel de savegame die je net hebt gedownload - als het goed is is nu de missie ''learning to fly'' voor je gehaald en kan je verder spelen :)

is dit wat je bedoelt?

:cya:

het probleem is zo ver ben ik nog niet bij men oude gta was ik zo ver toen was me save game verwijders en de cd was kapot ik heb nu weer een nieuwe gta en nou wil ik weer bij die vlieg missies zijn nou teminste dat ik ze heb gehaald maare wat moet ik nu doen ik zoek iemadn waar van ik hem kan downloaden of ergens waar een gedownloade staat zo dat ik weer even ver ben want ik ben nu in land 1

ik heb er wel een waar de missie freefall net is gehaald.. is die ook goed?

zoja, in de bijlagen! Alleen ik weet niet welke versie t is..

ik weet niet meer welke t is - 3 of 4 ik heb ze er maar allebij in gedaan :D

en doe dit voortaan: back-up altijd je savegames :D

*ja dat is ook goed en dat zalik seker doen kan je dan nog effe uitleggen wat ik dan moet doen alvast bedankt*

in mijn documenten/gta san andreas user files en dan zie je daar alle savegames en dan moet je m daar inzetten/kopieren en als er al een savegame in dat slot staat, back-up die voor als er iets fout is aan deze!

Geplaatst:
ik heb er wel een waar de missie freefall net is gehaald.. is die ook goed?

en doe dit voortaan: back-up altijd je savegames :D

ja dat is ook goed en dat zalik seker doen kan je dan nog effe uitleggen wat ik dan moet doen alvast bedankt

Geplaatst:

Je kan ook gewoon één downloaden waar de missie net gedaan is. Freefall is een missie die je tegenkomt als je al een aardig tijdje in Las Venturas bent. Op deze site kan je een savegame voor V1 downloaden, en in dit topic kan je een savegame downloaden voor V2. Als je niet weet welke versie je hebt, is het het best om gewoon van beide een savegame te downloaden, en die dan uit te proberen.

Geplaatst:
Je kan ook gewoon één downloaden waar de missie net gedaan is. Freefall is een missie die je tegenkomt als je al een aardig tijdje in Las Venturas bent. Op deze site kan je een savegame voor V1 downloaden, en in dit topic kan je een savegame downloaden voor V2. Als je niet weet welke versie je hebt, is het het best om gewoon van beide een savegame te downloaden, en die dan uit te proberen.

elke keer als ik hem in de map plaats zie ik hem bij load staan en als ik er dan op klik dan krijg ik dat begin filmpje van gta met die taxi en at vliegveld

Geplaatst:

elke keer als ik hem in de map plaats zie ik hem bij load staan en als ik er dan op klik dan krijg ik dat begin filmpje van gta met die taxi en at vliegveld

Dat komt dan dus omdat je de verkeerde versie hebt gedownload. Je hebt of V1 of V2. Als de ene savegame het dan niet doet, dan moet de andere het wel doen. Doet die andere het daarna nog niet, instaleer dan even deze patch. Probeer daarna een V1 savegame.

Geplaatst:

Dat komt dan dus omdat je de verkeerde versie hebt gedownload. Je hebt of V1 of V2. Als de ene savegame het dan niet doet, dan moet de andere het wel doen. Doet die andere het daarna nog niet, instaleer dan even deze patch. Probeer daarna een V1 savegame.

hij doet het maar heb je er ook een dat je in het derde land ben

Geplaatst:

Op de sites die ik je heb gegeven staan savegames van de derde stad. Je moet de savegame 'Learning To Fly' downloaden. Probleem is dat jij de verkeerde versie savegame hebt gedownload. Je geeft aan dat het spel weer overnieuw begint, zodra je de savegame laadt. Ik weet dan al genoeg, want dan heb je gewoon de verkeerde versie gedownload. Ik heb hierboven twee links gegeven, als het goed is heb je er één geprobeerd. Ik raad je daarom aan de andere te proberen, doet die het ook niet, dan moet je dus de patch instaleren. Vervolgens een V1 savegame downloaden. Let wel op, die patch moet je alleen instaleren als de andere savegame het ook niet doet. Succes!

Geplaatst:

Op de sites die ik je heb gegeven staan savegames van de derde stad. Je moet de savegame 'Learning To Fly' downloaden. Probleem is dat jij de verkeerde versie savegame hebt gedownload. Je geeft aan dat het spel weer overnieuw begint, zodra je de savegame laadt. Ik weet dan al genoeg, want dan heb je gewoon de verkeerde versie gedownload. Ik heb hierboven twee links gegeven, als het goed is heb je er één geprobeerd. Ik raad je daarom aan de andere te proberen, doet die het ook niet, dan moet je dus de patch instaleren. Vervolgens een V1 savegame downloaden. Let wel op, die patch moet je alleen instaleren als de andere savegame het ook niet doet. Succes!

ik heb GTASAsf3.b deze gedownload en die deed het maar ik wil graag voorbij de vliegschool zijn in land 3 maar deze is in land 1 dus heb je er een waarbij je in land 3 bent zo niet kan je er een voor me zoeken

dan moet je een savegame downloaden op de site met de naam '' learning to fly'' en in de bijlagen, maar ik weet niet welke versie t is.. 1 en 2 maar ik weet niet welke V1 of V2 is.. bij deze is de vliegmissie gedaan en kan je verder met de volgende missies. :)

Geplaatst:
dan moet je een savegame downloaden op de site met de naam '' learning to fly'' en in de bijlagen, maar ik weet niet welke versie t is.. 1 en 2 maar ik weet niet welke V1 of V2 is.. bij deze is de vliegmissie gedaan en kan je verder met de volgende missies. :)

weet ik maar ik kan gee ngoede vinden kan jij er een vinden die het bij mij doet ik heb versie 2

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...