Bv202 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Missie(s): Circle airstrip en circle airstrip and land Cheaten: Nee, lijkt me ook niet nodig Versie: V1 Overig: Gelieve geen mods/cheats te gebruiken. Ik heb gesaved in het savehouse naast de vliegschool. Gelieve ook onnodige dingen doen als geld opdoen en/of wapens gebruiken. Doe ook enkel deze 2 missietjes. Nog één dingetje: Haal GEEN goud. Silver en bronze mag. Dit omdat ik hem later nog zelf wil doen. Bedankt EDIT: Niet op de kleding letten, ik vergeet hem altijd te veranderen. GTASAsf1.b Bewerkt: 29 januari 2007 door Bv202
Bling Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Gehaald: Circle Airstrip --> Zilver (Zoals je vroeg). Circle Airstrip and Land --> Zilver (Zoals je vroeg). Tijdens het behalen van deze challenges, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! P.S. Je hebt V2.0, en geen V1.0.
Bv202 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Bedankt! Maar dit is vaag.... Ik heb, toen ik SA kocht, hem meteen gedowngrade. Ook kan ik modden en MP spelen. EDIT: Er staat rechtsonderin niet dat ik V2 heb... >>> Door Bling: Dat komt omdat jij je spel gedowngrade had, niet ik. Ik moest dat dus nog even doen. <<<
Recommended Posts