Koen729 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Hallo Ik had vroeger GTA III. Ik was er kapot van (leuk spel ^^). Tot mijn spijt heeft mijn moeder hem weggegooid. Ik wil hem nu dus weer kopen, weet iemand waar en hoe duur? Geen internetwinkels s.v.p. Ik wil hem voor de pc. Reageren
Bv202 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Je vindt hem nog wel overal hoor, zelfs in speelgoedwinkels het beste zijn natuurlijk winkels als Gamemmania (geen id hoe je het spelt). De prijs is niet zo duur, voor zo'n 10-20 euro heb je hem al EDIT: Nouja, "overal" is een groot woord. Maar je vind hem nog wel redelijk veel. Bewerkt: 29 januari 2007 door Bv202 Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Het hangt af bij welke winkel je zoekt, GTA III is nl. niet overal meer te krijgen, best jammer. Voor een exacte prijs zou ik zeggen: € 15,- Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Kijk gewoon even op internet, vraag aan vrienden, check de lokale Bart Smit en je komt een heel eind! Ik denk eerlijk gezegd dat Koen 'm al heeft.. Reageren
-R-R- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Bij The Free Record shop ligt GTA III (PC versie) voor € 10.-. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.