josie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 In het begin gaat alles goed in het gebouw knal ik alles af enzo en dan kom je bij die heli die knal ik ook neer en dan de achtervolging dan vliegt mijn auto in de fik en ontploft Ik heb de Walktrough al geprobeert en een andere topic maar het lukt me maar niet Klik hier en klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 er is niet echt een goede tip voor ofzo , gewoon je achtervolgers afschieten , bij motors op de bestuurders schieten , bij auto op de motorklep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 hallo, je moet gewoon op die flikken hun moterkappen blijven schieten en proberen kettingbotsingen te veroorzaken ::):)veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik zou eerst voor degene die uit de auto's schieten richten, en dan de banden. Gewoon oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 allemaal hartstikke bedankt maar ik kan het nog niet uit proberen want mijn tv is naar de knoppe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 je moet op de ruiten schieten, e vooral bij de bijrijders want die schieten terug. hier heb je te minsten een ak47, niet bij di missie op de motor in de afvoer van LS dus zo moeilik is het niet in een keer gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.