brbgtaplayer Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) hey, ik heb wat vragen over hierover: 1.zijn hier windows 98 (eerste editie) drivers voor? 2.stel, beneden staat de router en boven (op zolder) een computer met de usb-adapter. werkt dat? je hoeft het niet zeker te weten maar als je er ook maar iets van/over weet, kan je mij dan helpen? EDIT: stom, ik was de link vergeten! Bewerkt: 29 januari 2007 door brbgtaplayer Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Over de afstand tussen de pc en de router (ik ga uit van twee-onder-een kap met een standaard betonnen vloer) zal ik me niet druk maken. Je besturingssysteem... Ander verhaal... Ik weet niet zeker of het werkt op 98, wel op 98se (draait hier een server op via draadloos) Je kunt het altijd proberen, als het niet werkt breng je het terug. Zoveel verschil zit niet tussen 98 en 98se Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 okay dan. dus twee betonnen vloeren ertussen zou moeten werken? en over win98: ik heb gehoord dat het bij de eerste editie stukken moeilijker is om internetverbinding te krijgen dan bij de tweede (zoals het ontbreken van TCP/IP), maar ik weet niet of dit waar is. ik zou mischien ff bij de winkel meer info moeten vragen, of des noods googlen voor drivers. bedankt voor je hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.