witteman Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 hej, ik heb een vraagje. ik speelde eerst met een (cr**k) omdat ik mijn cv kwijt was van sa. nou is mijn vraag ik heb hem gevonden maar het probleem is dat ik de runner er bij toegevoegd heb via mod installer en dat hij het nu niet meer doet, voordat hij zeg maar echt het spel start, dus na load menu enz bij me savegames daar, sluit ie af en geeft ie een fout melding met verzenden en niet verzenden,,, nou is mijn vraag of iemand een oplossing daarvoor heeft??? mvg witteman >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA Hardware Problemen". <<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Allereerst kun je proberen je game opnieuw te installeren. Daarnaast horen dit soort problemen eigenlijk in het 'SA Hardwareproblemen' forum, maar goed. Als ik het goed begrijp krijg je dus een venstertje dat er een fout is opgetreden, met de keuze tussen 'Rapport verzenden' en 'Niet verzenden'? Bewerkt: 29 januari 2007 door Silverbyte Reageren
-eend- Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 dit heb ik al eens eerder gezegd: ik had t eerst ook en had GTA SA opnieuw geinstaleerd en toen deed ie t weer.. en ik had ook een savegame eruit gehaald.. maar ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Sluit hij tijdens het laden of bij het laden van het laadcherm af? P.S. Ik weet het; het is een rare vraag... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik ken het probleem, en als het goed is sluit de game af nadat het balkje in het laadscherm volgelopen is. Als er een krasje op je CD zit, kun je natuurlijk proberen het heel zachtjes schoon te poetsen met een doekje. In sommige winkels zijn er trouwens ook speciale CD-schoonmaak-setjes te koop. Reageren
witteman Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) ja, ik ga hem opnieuw instaleren en dan laat ik het nog horen,, in elk geval harstikke bedankt EDIT: ja ik ben er achter gekomen,, ik denk dat ik een hoge versie heb en ik wil hem graag downgraden maar heeft iemand hier een tutotrail voor,, ik heb me savegames al gebackupt;) greets witte nog een EDIT: ik word echt gek,, sorry hoor, maar ik ben er achter gekomen dat ik versie 1.0 had, dus ik zoeken en zoeken en ik een upgrade gedaan naar 1.01, nou ik start dat spel en wat krijg ik: In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.??? heeft iemand verstand hierover? ohja en silverbyte jij hebt gelijk hij laad het spel en dan is die halverwegen en dan sluit ie af en krijg ik die melding.. ik ben er achter, ik kan onder 1.01 spelen maar zodra ik mijn mod gilera runner 50 inlaad dan kapt hij ermee,, misschien doe ik iets fout. Bewerkt: 30 januari 2007 door witteman Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Dus je kunt wel zonder die mod spelen? Dan zit er waarschijnlijk een foutje in de mod, en kun je het beste zónder die mod spelen. Reageren
witteman Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ik heb het allemaal werkend gekregen maar als ik die mod in laad met sami dan start ik het spel maar dan bastaat die soort auto of motor gewoon niet meer.. weet iemand hier wat vanaf? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ja, ik ga hem opnieuw instaleren en dan laat ik het nog horen,, in elk geval harstikke bedankt EDIT: ja ik ben er achter gekomen,, ik denk dat ik een hoge versie heb en ik wil hem graag downgraden maar heeft iemand hier een tutotrail voor,, ik heb me savegames al gebackupt;) greets witte nog een EDIT: ik word echt gek,, sorry hoor, maar ik ben er achter gekomen dat ik versie 1.0 had, dus ik zoeken en zoeken en ik een upgrade gedaan naar 1.01, nou ik start dat spel en wat krijg ik: In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.??? heeft iemand verstand hierover? ohja en silverbyte jij hebt gelijk hij laad het spel en dan is die halverwegen en dan sluit ie af en krijg ik die melding.. ik ben er achter, ik kan onder 1.01 spelen maar zodra ik mijn mod gilera runner 50 inlaad dan kapt hij ermee,, misschien doe ik iets fout. Helaas moet ik je zeggen dat die gilera nooit zal werken want ik heb dat precies hetzelfde. Dus ging ik alle scootermods downloaden en één voor één installeren en wat blijkt...........geen enkele scootermods doet het Dus ik raad iedereen af die scooters wil installeren. Dit is GEEN grap, echt serieus. Het maakt niks uit welke versie je hebt. PS sorry voor de lange bericht over die scootermods maar ik wil het zo goed mogelijk uitleggen. Reageren
tommyjohnson Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 hej, ik heb een vraagje. ik speelde eerst met een (cr**k) omdat ik mijn cv kwijt was van sa. nou is mijn vraag ik heb hem gevonden maar het probleem is dat ik de runner er bij toegevoegd heb via mod installer en dat hij het nu niet meer doet, voordat hij zeg maar echt het spel start, dus na load menu enz bij me savegames daar, sluit ie af en geeft ie een fout melding met verzenden en niet verzenden,,, nou is mijn vraag of iemand een oplossing daarvoor heeft??? mvg witteman>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA Hardware Problemen". <<< kan iemand aan mij het Cutscene mapje hier zetten om te uploaden alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 kan iemand aan mij het Cutscene mapje hier zetten om te uploaden alvast bedankt Ik wil hem wel even voor je uploaden. Het is overigens een bestand, geen map. Je moet hem eerst even uitpakken zodra je hem hebt gedownload en vervolgens plaatsen in de map: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models.' Cutscene: Download! PS: Voor de volgende keer, hier moet je normaal gesproken bestanden aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.