Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een zeer vaag probleem gekregen.

Toen ik SA kochtte, had ik V2.0, dus downgradde ik naar V1.0.

Toen kon ik modden/MP'en en geen V2.0 bestanden openen.

Nu opeens, is ie, zonder dat ik iets heb gedaan, naar V2.0 overgesprongen en kan ik geen V1.0 openen.

Het vreemdste hieraan is:

- Er staat rechtsonderin m'n menu niet dat het V2.0 is

- Ik kan MP spelen

- Ik kan m'n eigen savegames nog openen

Kan iemand me helpen?

Gaat dit schade geven aan m'n savegames?

Moet ik weer downgraden en werken m'n savegames dan nog?

EDIT:

het lijkt erop dat m'n savegames ook naar V2.0 overgesprongen zijn, Bling zei nl. dat m'n savegame V2.0 was...

>>> Door Bling: Verplaatst naar "SA Hardware Problemen". :) <<<

Ook goed, maar ik vind dit eerder software problemen. :puh:

>>> Door Bling: Maar dat fora bestaat niet, dus je moet het hier maar mee doen. :clown: <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dit topic hoort onder Hardware problemen denk ik!

Ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen! :*D

EDIT: Dat dacht ik al 8) Bling was me voor.

Bewerkt: door Beany
Geplaatst:

Ik heb zitten testen door m'n map te kopieren en kwam dit tot resultaat:

- Ik kan modden

- Als ik hem probeer te downgraden, krijg ik een melding dat ie al V1.0 is

Kortweg:

Door een of andere bug heb ik nu een modable V2.0 en zijn m'n savegames automatisch V2.0 geworden.

Kan iemand hier een verklaring voor geven?

Geplaatst:

Het downgraden, zoals dat genoemd is, is niet de beste benaming. Het is eigenlijk een patch die er voor zorgt dat je kunt modden en al dat soort dingen.

Om ook v1 savegames te kunnen gebruiken heb je in ieder geval ook de main.scm en script.img van versie 1 nodig. Ik denk echter dat dit meer moeite is dan dat het werkelijk wat oplevert, en dat je dus het beste je huidige config kunt behouden. Dus v2 savegames, maar wel alle mod mogelijkheden.

Geplaatst:
Het downgraden, zoals dat genoemd is, is niet de beste benaming. Het is eigenlijk een patch die er voor zorgt dat je kunt modden en al dat soort dingen.

Om ook v1 savegames te kunnen gebruiken heb je in ieder geval ook de main.scm en script.img van versie 1 nodig. Ik denk echter dat dit meer moeite is dan dat het werkelijk wat oplevert, en dat je dus het beste je huidige config kunt behouden. Dus v2 savegames, maar wel alle mod mogelijkheden.

Ik ben niet van plan mijn main.scm en script.img te vervangen, dat wil nl. zeggen dat mijn eigen savegames niet meer werken. :)

Het enige nadeel (en wat ik best wel jammer vind, de meesten hebben V1.0) is dat ik geen V1 savegames kan openen.

Geplaatst:

Wat je zou kunnen proberen is v1 main en script te plaatsen en ook backups te houden van v2. Als je dan je eigen savegames wilt opnenen zorg je dat de V2 script en main in het spel staan. Wil je een v1 savegame openen verander je de main en script. Ik weet niet zeker of dit ook werkt met een gedowngrade versie. Ik doe dit zelf op deze manier. Ik heb versie 1, maar kan hierdoor ook v2 savegames openen.

Geplaatst:
Wat je zou kunnen proberen is v1 main en script te plaatsen en ook backups te houden van v2. Als je dan je eigen savegames wilt opnenen zorg je dat de V2 script en main in het spel staan. Wil je een v1 savegame openen verander je de main en script. Ik weet niet zeker of dit ook werkt met een gedowngrade versie. Ik doe dit zelf op deze manier. Ik heb versie 1, maar kan hierdoor ook v2 savegames openen.

Waar vind ik dan ergens de 2 scripts voor v1?

Geplaatst:

Och, die heb ik nog wel voor je liggen. Ik heb ze in mijn bijlagen gestopt, waar je ze zo uit kan plukken. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van de andere bestanden die je gaat overschrijden!

V1 Files:

Geplaatst:

Och, die heb ik nog wel voor je liggen. Ik heb ze in mijn bijlagen gestopt, waar je ze zo uit kan plukken. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van de andere bestanden die je gaat overschrijden!

V1 Files:

het werkt perfect :*D:*D

Bedankt!

Nu kan ik ook V1 en V2 spelen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...